Ερευνητικές δημοσιεύσεις Πρόσφατο υλικό (2 εβδομάδων)

1. Η χρήση αφηγήσεων στην αξιολόγηση αποτελεσμάτων της εκπαίδευσης των υποψηφίων εκπαιδευτικών - Η τεχνική της «πιο σημαντικής αλλαγής».

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:3397882
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης,
Μανώλης Παπαϊωάννου
Έτος δημοσίευσης:
2023

2. Measuring competences for democratic culture: teaching human rights through religious education

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:3397881
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis,
Michalis Skordoulis,
Vasiliki Geronikou
Έτος δημοσίευσης:
2022

3. Islamic Religious Education and Teaching about Islam in Greece.

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397875
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis,
Aggeliki Ziaka
Έτος δημοσίευσης:
2021

4. The Framework of the New Curriculum in Greece: Profound Changes in Religious Education.

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397876
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis
Έτος δημοσίευσης:
2021

5. Peace Education and Refugees and Asylum Seekers: The Case of Greece.

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397874
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis
Έτος δημοσίευσης:
2022

6. The Role of Knowledge, Knowledge Processes and Experience in the RE Curriculum.

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397873
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis
Έτος δημοσίευσης:
2023

7. Tenacious and Elusive: Religion-State Ties in the Greek Educational Domain

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397868
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Effie Fokas,
Marios Koukounaras-Liagkis
Έτος δημοσίευσης:
2023

8. Preparin Teachers to Develop the Religious Literacy of Learners - Colombia, Greece, Malawi, Norway and Turkey

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397862
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis
Έτος δημοσίευσης:
2023

9. Using the “most significant change” technique to evaluate the teaching competence and psycho-emotional development of prospective teachers during the teaching practicum

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:3397851
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras-Liagkis,
Evdokia Karavas,
Manolis Papaioannou
Έτος δημοσίευσης:
2024

10. Monitoring educational interventions to trigger significant changes in the learners’ lives.

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397864
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Marios Koukounaras Liagkis,
Iro Potamousi
Έτος δημοσίευσης:
2023

11. «Νευρομύθοι» στην Εκπαίδευση. Ο νευροεπιστημονικός γραμματισμός και η Θρησκευτική Εκπαίδευση.

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:3397858
Μονάδα:
Τμήμα Θεολογίας
Συγγραφείς:
Κουκουνάρας Λιάγκης, Μάριος
Έτος δημοσίευσης:
2023

12. INTERVIEWS WITH PUBLIC LIBRARY EXPERTS ABOUT COLLABORATIONS

Τεχνική αναφορά uoadl:3397488
Μονάδα:
Τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης (ΙΦΕ - πρώην ΜΙΘΕ)
Συγγραφείς:
Thalia Gonda
Christos Papatheodorou
Έτος δημοσίευσης:
2024