Ανάλυση του κλάδου των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα

Πτυχιακή Εργασία uoadl:1324047 449 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Επικοινωνιών και Επεξεργασίας Σήματος
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2015-05-26
Έτος εκπόνησης:
2015
Συγγραφέας:
Μπερερή Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βαρουτάς Δημήτριος
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση του κλάδου των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύει τον κλάδο τηλεπικοινωνιών στην
ελληνική αγορά,συμπεριλαμβανομένου σταθερή και κινητή τηλεφωνία με βάση
τα εξής υποδείγματα:το υπόδειγμα της δομής,επαφής και επίδοσης της αγοράς,
το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter και το δίκτυο αξίας
Bardenburger-Nalebuff.Προσεγγίζονται οι επιχειρήσεις,τα προϊόντα και οι
υπηρεσίες που εντάσσονται στο κλάδο με στόχο την έρευνα τη στρατηγική και
τις δυνατότητες εξέλιξης ενός από τους σημαντικότερους κλάδους,όπως είναι
οι τηλεπικοινωνίες σε οικονομικό και επιχειρησιακό επίπεδο.
Με βάση την επισκόπιση της αγοράς, η αβεβαιότητα που επικρατεί στην
ελληνική
οικονομία επηρεάζει το επενδυτικό πλάνο του κλάδου και οδήγησε σε
μείωση συνδρομών,συνδέσεων ακόμα και παικτών στην σταθερή τηλεφωνία και σε
μικρότερο βαθμό στην κινητή αντίστοιχα.Μέσα από την εργασία αυτή ερευνάται η
δυνατότητα της σταθερής τηλεφωνίας να ανταπεξέλθει και να ανακάμψει με
την συμβολή της συνδρομητικής τηλεόρασης και της διείσδυσης του VDSL σε ένα
άκρως ανταγωνιστικό
πλέον εμπορικό χώρο.Από την άλλη πλευρά,η πολλά υποσχόμενη κινητή
τηλεφωνία
παρουσιάζει σημάδια κορεσμού με μόνη της κινητήρια δύναμη την αύξηση
της διακίνησης δεδομένων μέσω μεγάλων ταχυτήτων(3G,4G). Με δεδομένο ότι η αγορά
της κινητής τηλεφωνίας έχει ωριμάσει, οι εταιρείες στοχεύουν να
κερδίσουν πελάτες που αλλάζουν πάροχο (customer churn) και από τη σταθερή
τηλεφωνία.
Τέλος,μεγάλος νικητής στην αγορά αποδεικνύονται τα συνδυαστικά
προγράμματα(σταθερό,internet και συνδρομητική τηλεόραση) που αρκετές
φορές συμπεριλαμβάνεται και κινητό στο πακέτο σε ανταγωνιστικές τιμές με
αποτέλεσμα την απορρόφηση ή αποχώρηση των μικρότερων εταιρειών.
Λέξεις-κλειδιά:
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ, στρατηγική, ανταγωνισμός, ευρυζωνικότητα, ανάλυση
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
48-49
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
44
Αριθμός σελίδων:
53

document.pdf
930 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.