TY - CONF TI - Σύγκλιση ακολουθιών: Δυσκολίες και παρανοήσεις από τους μαθητές στο ΝΠΣ της Β’ Λυκείου - 37ο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας ΕΜΕ AU - Κωνσταντίνος Γαβρίνας PY - 2022 SP - 107-122 PB - Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία T2 - 37ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας TODO - null TODO - Ακολουθίες, σύγκλιση ακολουθιών, συγκλίνουσες ακολουθίες, αποκλίνουσες ακολουθίες, ΝΠΣ, Νέο Πρόγραμμα Σπουδών TODO - Με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Λύκειο, που έχει δημοσιευτεί ήδη, επαναφέρεται στην ύλη των Μαθηματικών της Β’ Λυκείου Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, η σύγκλιση των ακολουθιών. Η συγκεκριμένη ενότητα υπήρχε στο Πρόγραμμα Σπουδών του Λυκείου μέχρι την δεκαετία του ’80 αλλά αφαιρέθηκε, καθώς θεωρήθηκε ότι καλύπτεται από την έννοια της σύγκλισης συναρτήσεων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει ορισμένες καλές τεχνικές εκμάθησης της συγκεκριμένης ενότητας σύμφωνα με την βιβλιογραφία, όπως επίσης και να επισημάνει τις αναμενόμενες δυσκολίες κατά την διδασκαλία μαζί με τις πιθανές παρανοήσεις από τους μαθητές. Στην αρχή περιγράφεται το ΝΠΣ σε σχέση με τις συγκλίνουσες ακολουθίες μαζί με τις αναμενόμενες δυσκολίες, πιθανά λάθη και παρανοήσεις από τους μαθητές. Έπειτα, περιγράφονται τα Φύλλα Εργασίας για τους μαθητές, με τα ερωτήματα και σχετικά σχόλια. ER -