@inproceedings{3322702, title = "Διερεύνηση υποστηρικτικών εργαλείων για την κατανόηση των κλασμάτων: Το παράδειγμα του λογισμικού «Τα παιδιά κάνουν μαθηματικά»", author = "Γιώργος Πολύδωρος and Χριστίνα Μισαηλίδου and Αγγελική Βουδούρη and Κωνσταντίνος Αρτίκης", year = "2022", pages = "78-83", publisher = "9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εν.Ε.Δι.Μ", booktitle = "Η Μαθηματική Εκπαίδευση Μπροστά σε Νέες και Παλιές Προκλήσεις", keywords = "Διδασκαλία κλάσματος, μαθηματικό λογισμικό, ΤΠΕ", abstract = "Η έρευνα που παρουσιάζεται εδώ είχε ως αντικείμενο την μελέτη της χρήσης του λογισμικού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Τα Παιδιά κάνουν Μαθηματικά» ως βοηθητικού εργαλείου για την κατανόηση της έννοιας του κλάσματος. Ένα από τα διδακτικά σενάρια που σχεδιάστηκαν με βάση το λογισμικό αυτό, είχε ως στόχο να καταφέρουν οι μαθήτριες και οι μαθητές της έκτης δημοτικού να κάνουν σύγκριση κλασμάτων πριν διδαχθούν τις τυπικές στρατηγικές για αυτό το σκοπό. Ένα δείγμα 42 παιδιών χωρίστηκε σε ομάδες και χρησιμοποίησε το λογισμικό. Η άμεση οπτική ανατροφοδότηση που παρέχει το συγκεκριμένο λογισμικό φάνηκε να ενισχύει την ουσιαστική κατανόηση της έννοιας του «κλάσματος». Τα ενθαρρυντικά αυτά αποτελέσματα κάνουν επιτακτική την επέκταση της μελέτης σε μεγαλύτερο δείγμα." }