Πρακτικά Συνεδρίου uoadl:1002267 4561 Αναγνώσεις
21. Πολιτιστικές διαδρομές μια "διαδραστική" προσέγγιση με την υποστήριξη της λογοτεχνίας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103249322. Contribution à l'étude de l'espace néo-hellénique: la mer comme métaphore de l'homme grec
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103249723. Λογοτεχνία και Πολυπολιτισμικές Κοινωνίες
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103250525. Κατα/Παρα-νοώντας τον Άλλο: η ταξιδιωτική αφήγηση ως χώρος επαφής πολιτισμών
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103252227. Η διδασκαλία του θεάτρου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράμετροι μιας ειδικής διδακτικής
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103254628. Θέατρο: το παραστατικό ταξίδι της λέξης
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103254829. Το θεατρικό κείμενο ως πολυμοχλός στην εκπαιδευτική διαδικασία
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103255931. Όψεις της Νέκυιας στη σύγχρονη Ελληνική δραματουργία και προοπτικές της σύγχρονης γραφής
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103261233. Λογοτεχνία και γλώσσα: αμφίδρομη σχέση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103262236. Τα γλωσσάρια. Χρησιμότητα και αξιοποίησή τους στα βιβλία λογοτεχνίας
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103288437. Η απαγγελία της ποίησης: μια ξεχασμένη τέχνη
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103288938. Η λογοτεχνία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Αξιοποίηση χωρίς σχολειοποίηση
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:103289539. Το χρονογράφημα διδάσκεται ως ιδιαίτερο είδος στο Δημοτικό σχολείο; (έρευνα)
Άρθρο Συνεδρίου uoadl:1032898