Different forms of laparoscopic training: review and comparison

Διπλωματική Εργασία uoadl:1314741 207 Αναγνώσεις

Μονάδα:
ΠΜΣ Ελάχιστα Επεμβατική Χειρουργική, Ρομποτική Χειρουργική & Τηλεχειρουργική
Βιβλιοθήκη Επιστημών Υγείας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2014-02-27
Έτος εκπόνησης:
2014
Συγγραφέας:
Βαλλάς Χρυσόστομος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Α. Αλεξάνδρου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Different forms of laparoscopic training: review and comparison
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Περίληψη:
Σκοπός : Να γίνει σύγκριση και εκτίμηση της αποτελεσματικότητας των διαφόρων
μορφών λαπαροσκοπικής εκπαίδευσης.
Μέθοδοι : Πραγματοποιήθηκε ανάλυση εργασιών μέσω αναζητήσεων σε Pubmed, Medline
και Cochrane Library, των τελευταίων δέκα ετών. Χρησιμοποιήθηκαν εργασίες οι
οποίες τηρούσαν τις κατευθυντήριες οδηγίες του οργανισμού για την ιατρική
εκπαίδευση που στηρίζεται στις καλύτερες ενδείξεις (BEME) και του προγράμματος
αξιολόγησης τεχνολογιών (TAP).
Αποτελέσματα : Πραγματοποιήθηκε ανάλυση επτά ανεξάρτητων συστηματικών
ανασκοπήσεων και μιας ανασκόπησης, που περιείχαν εκατόν είκοσι τυχαιοποιημένες
ελεγχόμενες μελέτες (RCTs) και διακόσιες πενήντα εργασίες. Η εκπαίδευση με
εξομοιωτές εικονικής πραγματικότητας (VR) φάνηκε να υπερτερεί σε σχέση με καμία
εκπαίδευση. Οι εξομοιωτές επαυξημένης πραγματικότητας (AR) αποδείχθηκαν ως το
πιο σύγχρονο και με πολλές δυνατότητες σύστημα λαπαροσκοπικών εξομοιωτών, το
οποίο παρέχει περισσότερα οφέλη από τους παραδοσιακούς εξομοιωτές
λαπαροσκοπικών επεμβάσεων και τους εξομοιωτές εικονικής πραγματικότητας.
Συμπεράσματα : Οι ιατρικοί εξομοιωτές υψηλής πιστότητας και ακρίβειας στην
απόδοση, διευκολύνουν και προωθούν την διαδικασία της εκπαίδευσης και της
μεταφοράς των ικανοτήτων που ανακτώνται, στην αίθουσα του χειρουργείου. Οι
εξομοιωτές επαυξημένης πραγματικότητας θα πρέπει να ενταχθούν στα σύγχρονα
προγράμματα λαπαροσκοπικής εκπαίδευσης.
Λέξεις-κλειδιά:
Σύγκριση, Λαπαροσκοπική , Εκπαίδευση, Επαυξημένη πραγματικότητα, Εξομοιωτής
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
80
Αριθμός σελίδων:
29