Μέτρηση Ικανοποίησης πελατών στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα

Διπλωματική Εργασία uoadl:1318987 44 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2011-12-05
Έτος εκπόνησης:
2011
Συγγραφέας:
Ιατρέλλη Κλειώ
Φούγιας Νικόλαος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βαρουτάς Δημήτριος Επικ. Καθηγ. Επιβλέπων, Παπαδημητρίου Αθανάσιος Επιστημονικός Συνεργάτης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μέτρηση Ικανοποίησης πελατών στον κλάδο της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Όπως είναι φυσικό κάθε είδους επιχείρηση ή οργανισμός επιθυμεί να έχει
ικανοποιημένους πελάτες. Πλήθος ερευνών γίνονται και μεγάλα ποσά δαπανώνται από
επιχειρήσεις που πληρώνουν συμβούλους προκειμένου να διεξάγουν για χάρη τους
έρευνες ικανοποίησης για να προσδιορίσουν το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών
τους αλλά και τα αδύνατα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσουν προκειμένου να
διατηρούν υψηλά επίπεδα ικανοποίησης. Η παρούσα διπλωματική, όπως αναφέραμε,
ασχολείται με την ικανοποίηση και την πιστότητα των καταναλωτών κινητής
τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Ο συγκεκριμένος κλάδος είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός
ενώ τα τελευταία χρόνια έχει σημειώσει ραγδαία ανάπτυξη. Οι ειδικοί του κλάδου
εκτιμούν ότι δεν υπάρχουν πλέον σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης για τις εταιρείες
κινητής τηλεφωνίας αφού ο βαθμός διείσδυσης της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
έχει ξεπεράσει το 100%. Έτσι το πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων
μεταφέρεται σε άλλο επίπεδο που δεν είναι άλλο από την ικανοποίηση που η κάθε
μία προσφέρει στους πελάτες της. Για το λόγο αυτό παρουσιάζει ιδιαίτερο
ενδιαφέρον μια τέτοια έρευνα αφού οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις στηρίζουν την
ανάπτυξή τους στην ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρουν με στόχο την ικανοποίηση
και διατήρηση πελατών.
Λέξεις-κλειδιά:
Ποιότητα, Τηλεπικοινωνίες, Ικανοποίηση πελατών, Ερωτηματολόγιο, Απαιτήσεις
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
58
Αριθμός σελίδων:
61