Περιγραφή των E-commerce και E-marketing, και συγκριτική ανάλυση της κατάστασης που επικρατεί στην Ελλάδα σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά κράτη

Διπλωματική Εργασία uoadl:1319415 292 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2013-05-13
Έτος εκπόνησης:
2013
Συγγραφέας:
Ανδρεάδης Δημοσθένης
Αποστολός Αναστάσιος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Νικόλαος Βερναρδάκης Ομότιμος Καθηγητής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Περιγραφή των E-commerce και E-marketing, και συγκριτική ανάλυση της κατάστασης που επικρατεί στην Ελλάδα σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά κράτη
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Description of E-commerce and E-marketing, and comparative analysis of the situation in Greece in comparison with other European countries
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια παρουσίαση του ηλεκτρονικού εμπορίου και
ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, καθώς και μία συγκριτική ανάλυση της κατάστασης του
ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Σκοπός της
εργασίας είναι να λάβει γνώση ο αναγνώστης για βασικά στοιχεία του ηλεκτρονικού
εμπορίου και μάρκετινγκ, καθώς και για το σημείο στο οποίο βρίσκεται η Ελλάδα
στον συγκεκριμένο τομέα σε σχέση με άλλες χώρες της Ευρώπης. Η εργασία στα
πρώτα μέρη της είναι περιγραφικού τύπου ενώ στο τέλος γίνεται συγκριτική
ανάλυση βάσει διαγραμμάτων της ευρωπαϊκής στατιστικής υπηρεσίας. Στο πρώτο
μέρος της εργασίας παραθέτονται κάποια εισαγωγικά στοιχεία, όπως ορισμοί και
ιστορικά στοιχεία του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην συνέχεια γίνεται μια
αναλυτική περιγραφή του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία περιλαμβάνει τεχνολογικά
χαρακτηριστικά, εφαρμογές, μοντέλα και
κατηγορίεςηλεκτρονικού εμπορίου, νομικά θέματα, θέματα συναλλαγών και πληρωμών
καθώς και θέματα ασφάλειας. Ακολουθούν τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του
ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και ορισμένες προβλέψεις για το άμεσο μέλλον.
Έπειτα, γίνεται μια παρουσίαση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Σ’ αυτό το κεφάλαιο
σημαντικά στοιχεία είναι η μετάβαση από το φυσικό στο εικονικό μάρκετινγκ, η
σύγκριση παραδοσιακού και διαδικτυακού μάρκετινγκ, τα εργαλεία και οι μέθοδοι
του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς και ορισμένα case studies που εμφανίζονται
στο τέλος. Το κεφάλαιο κλείνει με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του
ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Στο τέταρτο και τελευταίο μέρος της εργασίας γίνεται
μία παρουσίαση της απήχησης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, του προφίλ
των χρηστών καθώς και των λόγων χρήσης του διαδικτύου από τους Έλληνες. Έπειτα
γίνεται κάτι αντίστοιχο για την Πορτογαλία (μία χώρα με πολλά κοινά με την
Ελλάδα) καθώς και παράλληλη σύγκριση με την Ελλάδα. Ακολουθεί μία αντίστοιχη
παρουσίαση για την Ευρώπη γενικότερα και γίνεται αναφορά στη θέση των δύο
χωρών, που εξετάστηκαν νωρίτερα, μέσα στην Ένωση. Τέλος, παρουσίαζεται το
συμπέρασμα, μαζί με κάποιες ενδείξεις που εξηγούν τα αποτελέσματα που προέκυψαν
νωρίτερα.
Λέξεις-κλειδιά:
Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικές Αγορές, Ηλεκτρονικές Πωλήσεις, Ηλεκτρονικές τραπεζικές συναλλαγές
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
8
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
139
Αριθμός σελίδων:
264
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.

document.pdf
4 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.