Προβλήματα των μαθητών στη σύγκριση κλασμάτων

Διπλωματική Εργασία uoadl:1319530 373 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Διδακτικής των Μαθηματικών
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2014-12-19
Έτος εκπόνησης:
2014
Συγγραφέας:
Τζούμα Γεωργία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βοσνιάδου Στέλλα, Καθηγήτρια, Ζαχαριάδης Θεοδόσης, Καθηγητής, Φαρμάκη Βασιλική, Καθηγήτρια
Πρωτότυπος Τίτλος:
Προβλήματα των μαθητών στη σύγκριση κλασμάτων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Problems in comparison of fractions
Περίληψη:
Λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική βιβλιογραφία,στη παρούσα ερευνητική εργασία θα
μελετήσουμε την επίδραση στη σύγκριση κλασμάτων δύο μεταβλητών: α)την απόσταση
μεταξύ των κλασματικών μεγεθών, β)την συμφωνία τους με τους φυσικούς αριθμούς.
Σκοπός του πειράματος ήταν ο έλεγχος της υπόθεσης ότι η διάταξη των ακεραίων
επηρεάζει τη σύγκριση κλασμάτων ακόμη και σε φοιτητές του Μαθηματικού,
ιδιαίτερα όταν η απόσταση ανάμεσα στα κλάσματα είναι πολύ μικρή. Στα
αποτελέσματά μας βρέθηκε ότι μόνο οι φοιτητές είχαν πρόσβαση στην κλασματική
αξία.Όμως όλοι οι συμμετέχοντες φαίνεται να επηρεάζονται από τα ακέραια μέρη
των κλασμάτων χρησιμοποιώντας διαφορετικές στρατηγικές.
Λέξεις-κλειδιά:
Διάταξη ακεραίων, Απόσταση κλασματικών μεγεθών
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
3
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
65
Αριθμός σελίδων:
83

document.pdf
852 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.