Στρατηγική συμπεριφορά σε συστήματα εξυπηρέτησης υποκείμενα σε βλάβες

Διπλωματική Εργασία uoadl:1319779 622 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-04-07
Έτος εκπόνησης:
2016
Συγγραφέας:
Γκούμας Νίκος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Α. Οικονόμου Αναπλ. Καθηγητής
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική συμπεριφορά σε συστήματα εξυπηρέτησης υποκείμενα σε βλάβες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Strategic behavior in queueing systems with breakdowns
Περίληψη:
Σημαντικό μέρος της βιβλιογραφίας σχετικά με τα συστήματα εξυπηρέτησης είναι
αφιερωμένο στη μελέτη αυτών, κάτω από μία οικονομική οπτική γωνία. Στην παρούσα
εργασία μελετούμε μία Μαρκοβιανή ουρά με έναν αναξιόπιστο υπηρέτη. Οι πελάτες
παρατηρούν το μήκος ουράς και καλούνται να αποφασίσουν για το αν θα εισέλθουν ή
όχι στο σύστημα. Εξετάζουμε δύο περιπτώσεις, οι οποίες διαφοροποιούνται ως προς
το επίπεδο της παρεχόμενης πληροφορίας προς τους πελάτες. Στη συνέχεια
προσδιορίζουμε συμμετρικές στρατηγικές εισόδου ισορροπίας (Nash).Τέλος,
μελετούμε το σύστημα υποθέτοντας ότι οι πελάτες μπορούν να αποχωρήσουν από αυτό
χωρίς να εξυπηρετηθούν (υπαναχώρηση).
Λέξεις-κλειδιά:
Ουρές Αναμονής, Οικονομική οπτική γωνία, Στρατηγικές, Συμμετρική Στρατηγική Ισορροπίας, Υπαναχώρηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
11
Αριθμός σελίδων:
176
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.

document.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.