Vulnerability of parking assistance systems to vehicular node misbehaviors

Διπλωματική Εργασία uoadl:1321478 626 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση / ειδίκευση Δικτύωση Υπολογιστών (ΔΙΚ)
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2013-01-09
Έτος εκπόνησης:
2013
Συγγραφέας:
Κόλλιας Γεώργιος
Παπαδάκη Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Καθηγητής Ιωάννης Σταυρακάκης (επιβλέπων), Μερκούρης Καραλιόπουλος (Επιστημονικός Συνεργάτης)
Πρωτότυπος Τίτλος:
Vulnerability of parking assistance systems to vehicular node misbehaviors
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Περίληψη:
Σε αυτή την εργασία εξετάζουμε εκτεταμένα την ανθεκτικότητα των συστημάτων
υποβοήθησης στάθμευσης όταν η συμπεριφορά των οδηγών χαρακτηρίζεται από ελλιπή
συνεργασία. Σύμφωνα με την ιδανική-αλτρουιστική λειτουργία, τα οχήματα
συλλέγουν και διαμοιράζουν μεταξύ τους πληροφορίες σχετικές με την τοποθεσία
και την διαθεσιμότητα κάθε θέσης στάθμευσης που συναντούν καθώς κινούνται. Όμως
ο ανταγωνισμός για τις θέσεις στάθμευσης μπορεί να δώσει αφορμή για την
εκδήλωση κακόβουλων συμπεριφορών, με άμεσες συνέπειες στο μέσο χρόνο αναζήτησης
στάθμευσης καθώς και στην απόσταση μεταξύ των τελικών θέσεων στις οποίες οι
οδηγοί καταλήγουν και των πραγματικών προορισμών τους. Το διπλό ερώτημα που
προκύπτει από την πλευρά των οδηγών είναι εάν οι κόμβοι έχουν κίνητρα να
δράσουν κακόβουλα και κατά πόσο αυτή η δράση τους επιτρέπει να επιτύχουν
καλύτερους χρόνους αναζήτησης και/ή αποστάσεις θέσης-προορισμού. Οι
προσομοιώσεις γίνονται για τις περιπτώσεις που οι κακόβουλοι κόμβοι απέχουν από
την διαδικασία επικοινωνίας με άλλους κόμβους (free riders) και μεταδίδουν
εσφαλμένα για δικό τους όφελος ψευδείς πληροφορίες (selfish liars) στα
οπορτουνιστικά δίκτυα. Στα κεντριοποιημένα δίκτυα εξετάζεται η περίπτωση στην
οποία οι κόμβοι προσπαθούν να παρακάμψουν την διαδικασία που ακολουθεί το
σύστημα, όταν οι προορισμοί είναι ομοιόμορφα κατανεμημένοι, για να δεσμεύσουν
καλύτερη θέση από εκείνη που τους έχει ανατεθεί (position stealers).
Λέξεις-κλειδιά:
Συστήματα υποβοήθησης στάθμευσης, Μη-συνεργατική οπορτουνιστική διάδοση, Δίκτυα οχημάτων, Πλήρης χρήση μνήμης, Τυχαία χρήση μνήμης
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
10
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
17
Αριθμός σελίδων:
40