Μονάδα:
Τομέας Επικοινωνιών και Επεξεργασίας ΣήματοςΒιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-03-09
Συγγραφέας:
Μακρής Παναγιώτης
Ζώγας Κωνσταντίνος-Όθωνας
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βαρουτάς Δημήτρης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Δημιουργία προγράμματος εισαγωγής εικόνας και αποκοπή puzzle
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Importing Image and splitting puzzle Appilication
Περίληψη:
Η παρούσα πτυχιακή εργασία διακρίνεται σε δύο μέρη. Το πρώτο αποτελεί την
υλοποίηση ενός προγράμματος το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσω της Unity Game
Engine η οποία αποτελεί ένα γραφικό περιβάλλον, μια cross-platform μηχανή
δημιουργίας παιχνιδιών και χρησιμοποιείται για την ανάπτυξη video games για
Προσωπικό Υπολογιστή(PC), κονσόλες (π.χ. Play Station), φορητές συσκευές
(π.χ.Αndroid) και το δέυτερο μέρος είναι σε γραπτή μορφή και ασχολείται με την
ανάλυση του προγράμματος, την χρήση του προγράμματος και πληροφοριακές
σημειώσεις.
Το πρόγραμμα φέρει το όνομα Puzzle Adventure. Προορίζεται για τη χρήση
αποκοπής μιας εικόνας 2D με τη μορφή puzzle. Στο δεύτερο μέρος, στο παρών
έγγραφο γίνεται αναφορά για το περιβάλλον της Unity, τις δυνατότητές της, τον
ιστότοπό
της και τη βοήθεια που παρέχει και γίνεται μια σύντομη αναφορά για τις γλώσσες
προγραμματισμού που υποστηρίζονται. Τέλος θα αναφερθούμε στα εργαλεία που
χρησιμοποιήθηκαν για την σχεδίαση αυτού του παιχνιδιού και στις τεχνικές που
ακολουθήθηκαν μέσα σε αυτά.
Λέξεις-κλειδιά:
παζλ, εικόνα, προγραμματισμός, 2D, πεδίο
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
7-8
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
37
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.
document.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.
attachments.zip
38 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.