Εκμάθηση εννοιών πληροφορικής μέσω εργασίας σε περιβάλλον ρομποτικής.

Πτυχιακή Εργασία uoadl:1324193 444 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Θεωρητικής Πληροφορικής
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-03-09
Έτος εκπόνησης:
2016
Συγγραφέας:
Μεξάκη Βαρβάρα
Σασσάλου Ευγενία-Νιόβη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Τσαλγατίδου Αφροδίτη,Γρηγοριάδου Μαρία,Μπούμπουκα Μαρία,Φράγκου Στασινή
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εκμάθηση εννοιών πληροφορικής μέσω εργασίας σε περιβάλλον ρομποτικής.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η εκμάθηση προγραμματιστικών
εννοιών μέσα από την ενασχόληση των μαθητών με ένα ετήσιο πρόγραμμα
σπουδών εκπαιδευτικής ρομποτικής. Αρχικά γίνεται παρουσίαση της έννοιας
της ρομποτικής, της εφαρμογής της στην εκπαίδευση και τη σύνδεση της με
άλλους επιστημονικούς κλάδους, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη σύνδεση
της εκπαιδευτικής ρομποτικής με τη διδασκαλία του προγραμματισμού.
Ακόμα, παρουσιάζονται τα διδακτικά μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν στο
πρόγραμμα σπουδών τα οποία βασίζονται σε προβλήματα (Μάθηση
Βασισμένη σε Προβλήματα και Μάθηση Βασισμένη σε Συνθετικές Εργασίες).
Στη συνέχεια περιγράφεται αναλυτικά το ετήσιο πρόγραμμα σπουδών
εκπαιδευτικής ρομποτικής που εφαρμόστηκε το διδακτικό έτος 2014- 2015
στον όμιλο ρομποτικής του 1ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών σε μαθητές
Α και Β γυμνασίου. Επίσης παρουσιάζεται αναλυτικά η εμπειρική μελέτη που
πραγματοποιήσαμε προκειμένου να εκτιμήσουμε την επίτευξη των διδακτικών
στόχων του προγραμματισμού μέσα από την εφαρμογή του προγράμματος
σπουδών ρομποτικής. Τέλος παρουσιάζουμε τα συμπεράσματα από την
εμπειρική μελέτη και προτείνουμε μελλοντικές κατευθύνσεις για το σχεδιασμό
και την αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών εκπαιδευτικής ρομποτικής.
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαιδευτική ρομποτική, διδακτική του προγραμματισμού, διδακτικά μοντέλα, Μάθηση Βασισμένη σε Προβλήματα, Μάθηση Βασισμένη σε Συνθετικές Εργασίες
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
7-11
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
34
Αριθμός σελίδων:
64
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

document.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.