μεθοδολογίες οργάνωσης εκπαίδευσης χρηστών πολλαπλών συστημάτων

Πτυχιακή Εργασία uoadl:1324282 386 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τομέας Υπολογιστικών Συστημάτων και Εφαρμογών
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-03-06
Έτος εκπόνησης:
2016
Συγγραφέας:
Αντωνόπουλος Στυλιανός
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βαρουτάς Δημήτριος, Επίκουρος καθηγητής
Πρωτότυπος Τίτλος:
μεθοδολογίες οργάνωσης εκπαίδευσης χρηστών πολλαπλών συστημάτων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
methodologies of training organization for multisystem users
Περίληψη:
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται οι βασικότερες μεθοδολογίες για
την οργάνωση της εκπαίδευσης χρηστών πολλαπλών συστημάτων. Η εκπαίδευση
χρηστών είναι ένα πολύ βασικό ζήτημα στην εποχή μας, καθώς αφορά πάρα πολλές
επιχειρήσεις και οργανισμούς σε όλες τις βαθμίδες, από την μικρότερη έως τη
μεγαλύτερη, καθώς και σε όλους τους τομείς. Αρχικά ξεκινάμε με την περιγραφή
της εκπαίδευσης, αλλά και εξετάζοντας την σημασία και τον ρόλο της, καθώς
επίσης και με τον ορισμό του πληροφοριακού συστήματος. Συνεχίζουμε
περιγράφοντας και αναλύοντας κάποιες βασικές μεθόδους και τρόπους εκπαίδευσης
και κάνουμε κάποιες συγκρίσεις μεταξύ τους. Στη συνέχεια περιγράφουμε την
μεθοδολογία SAT(Systematic Approach to Training) και αναλύουμε τα βασικά
χαρακτηριστικά της και τις μεθόδους υλοποίησής της. Τέλος επεκτείνουμε την
μεθοδολογία SAT μέσω της χρήσης της θεωρίας SoS(System of Systems). Μέσα από
αυτή την ανάλυση, μαθαίνουμε πληροφορίες για την θεωρία SoS και τελικά την
εφαρμόζουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία, χωρίζοντας το συνολικό σε διαφορετικά
συστήματα, αναλύοντας το καθένα ξεχωριστά και μελετώντας την αλληλεπίδρασή
τους.
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση χρηστών, μέθοδοι εκπαίδευσης, πληροφοριακό σύστημα, μεθοδολογία SAT, θεωρία SoS
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
5,6,7,8
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
16
Αριθμός σελίδων:
41
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

document.pdf
808 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.