Ανασκόπηση, κατάσταση αγοράς και τάσεις στο Digital & Mobile Marketing

Διπλωματική Εργασία uoadl:1325182 123 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-11-23
Έτος εκπόνησης:
2016
Συγγραφέας:
Καλανίδης Δαμιανός
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Παπαδημητρίου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανασκόπηση, κατάσταση αγοράς και τάσεις στο Digital & Mobile Marketing
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ανασκόπηση, κατάσταση αγοράς και τάσεις στο Digital & Mobile Marketing
Περίληψη:
Την τελευταία δεκαετία η εξάπλωση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων και των κοινωνικών δικτύων και η χρήση τους ως πλατφόρμες για την πραγματοποίηση αγορών είναι ραγδαία. Δημιουργήθηκε έτσι η ανάγκη ώστε να υπάρξουν νέες θεωρίες και μέθοδοι marketing σ ’αυτό το νέο περιβάλλον και αυτός ο νέος κλάδος ονομάζεται ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) με σημαντικό μέρος του να είναι το Mobile Marketing.
Αντικείμενο αυτής της διπλωματικής είναι το Digital και Mobile Marketing με σκοπό την παράθεση της σχετικής βιβλιογραφίας σχετικά με αυτό καθώς και την έρευνα και ανάλυση του σχετικού περιβάλλοντος/αγοράς. Αρχικά γίνεται μια παρουσίαση της κλασικής θεωρίας του marketing και μια ανασκόπηση της πρόσφατης βιβλιογραφίας σχετικά με το Digital και Mobile Marketing. Στην συνέχεια γίνεται μια ανάλυση της αγοράς και των καταναλωτών και τέλος παρουσιάζονται οι τρέχουσες στρατηγικές και τάσεις του Digital Marketing αλλά και πως αναμένεται να εξελιχθούν στο μέλλον.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Μάρκετινγκ, Digital Marketing, Mobile Marketing
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
56
Αριθμός σελίδων:
72
abstract_msc_kalanidis.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο