Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Διπλωματική Εργασία uoadl:1328567 777 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-02-22
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Ημέλλου Αικατερίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΜΑΜΟΥΡΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Περίληψη:
Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή θεατρικών δραστηριοτήτων κατά τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων μπορεί να μετατρέψει την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια εμπειρία βιωματικής αλληλεπίδρασης και συνεργασίας για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Παράλληλα μπορεί να διαμορφώσει ευνοϊκούς όρους για την κατανόηση και την ερμηνεία του αξιακού περιεχομένου των κειμένων και να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις για την επανανοηματοδότηση προσωπικών στάσεων και αξιών των μαθητών, μέσα σε κλίμα ασφάλειας, αποδοχής και δημιουργικότητας. Στο πλαίσιο της παρούσας έρευνας μελετάται η συμβολή των θεατρικών τεχνικών στη διαμόρφωση θετικού παιδαγωγικού κλίματος, στην επαρκέστερη πρόσληψη του αξιακού περιεχομένου του Ομήρου και του Ηροδότου και στον υποστηρικτικό τους ρόλο για μια δημιουργική συνάντηση του κόσμου των μαθητών με τον κόσμο των κειμένων.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Αρχαία ελληνική γραμματεία από μετάφραση, εκπαίδευση, θεατρική αγωγή
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
79
Αριθμός σελίδων:
169
Τελική Διπλωματική.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο

 

Παράρτημα.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο