Σχολικός εκφοβισμός στην Ελλάδα: Η μελέτη της περίπτωσης της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Διπλωματική Εργασία uoadl:1502533 347 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Πολιτική Επικοινωνία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016-01-01
Έτος εκπόνησης:
2015
Συγγραφέας:
Κουτσουράκης Γιάννης
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Λίζα Τσαλίκη, Αναπληρώτρια καθηγήτρια, ΕΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Σχολικός εκφοβισμός στην Ελλάδα: Η μελέτη της περίπτωσης της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Ο σχολικός εκφοβισμός θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις μέρες μας. Αποτελεί το αντικείμενο της παρούσας εργασίας, που έχει ως σκοπό τη διερεύνηση του φαινομένου σε πραγματικές συνθήκες στα δημόσια γυμνάσια της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας, τη συνολική ευαισθητοποίηση σχετικά με το φαινόμενο και την προσθήκη περισσότερων εμπειρικών δεδομένων στην υπάρχουσα βιβλιογραφία. Στο πλαίσιο αυτής της εργασίας παρατίθεται το θεωρητικό υπόβαθρο του φαινομένου – όπως αυτό έχει οριστεί από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα –, καθώς και τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας που διεξήχθη το Νοέμβριο του 2015. Τα αποτελέσματα αυτά υπογραμμίζουν πως ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα υπαρκτό πρόβλημα στην ελληνική, δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Σχολικός εκφοβισμός, Ελλάδα, εκπαίδευση, γυμνάσιο, ποσοτική έρευνα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
306
Αριθμός σελίδων:
172
Bullying.diplomatiki.giannis.koutsourakis.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο