Διδάσκοντας το χιούμορ στη δεύτερη γλώσσα: μία εναλλακτική προσέγγιση στα πλαίσια του κριτικού γραμματισμού

Διπλωματική Εργασία uoadl:1506885 1013 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης Γλώσσας
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-05-09
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Γαστεράτου Σπυριδούλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Κακριδή, Επίκουρη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Μαρία Ιακώβου, Επίκουρη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Σπυριδούλα Μπέλλα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Διδάσκοντας το χιούμορ στη δεύτερη γλώσσα: μία εναλλακτική προσέγγιση στα πλαίσια του κριτικού γραμματισμού
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Διδάσκοντας το χιούμορ στη δεύτερη γλώσσα: μία εναλλακτική προσέγγιση στα πλαίσια του κριτικού γραμματισμού
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας μελέτης αποτελεί η διευρεύνηση του γλωσσικού χιούμορ,
των χρήσεων και των λειτουργιών του, η προσέγγισή του ως κοινωνιογλωσσικού
φαινομένου, καθώς και η πρόταση ένταξής του στη διδασκαλία της ελληνικής ως
δεύτερης(Γ2)/ξένης γλώσσας με βασικά οφέλη την καλλιέργεια
κοινωνιοπραγματολογικής και κοινωνιοπολιτισμικής ικανότητας, καθώς και
δυνατότητας συγκρότησης κοινωνικών ταυτοτήτων των αλλόγλωσσων μαθητών/τριών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
χιούμορ, δεύτερη γλώσσα (Γ2), κριτικός γραμματισμός, πολυγραμματισμοί, ταυτότητες, κοινωνιογλωσσολογία, εφαρμοσμένη γλωσσολογία
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
58
Αριθμός σελίδων:
121
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Διδάσκοντας το χιούμορ στη δεύτερη γλώσσα, μία εναλλακτική προσέγγιση στα πλαίσια του κριτικού γραμματισμού..pdf
858 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.