Από τα εμπορευματοποιημένα ΜΜΕ στην crowdfunding δημοσιογραφία: Ελληνικά παραδείγματα δημοσιογραφίας χρηματοδοτούμενης από το κοινό

Διπλωματική Εργασία uoadl:1520743 316 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-05-31
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Σαλαγιάννη Σεβαστή
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Παναγιωτοπούλου Ρόη, Καθηγήτρια, Τμήμα ΕΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Από τα εμπορευματοποιημένα ΜΜΕ στην crowdfunding δημοσιογραφία: Ελληνικά παραδείγματα δημοσιογραφίας χρηματοδοτούμενης από το κοινό
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
From commercialized media to crowdfunding journalism: Greek examples of crowdfunded funded journalism
Περίληψη:
Σε μια περίοδο, όπου παραδοσιακοί δημοσιογραφικοί όμιλοι, τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς, αντιμετωπίζουν δυσκολίες επιβίωσης, κλείνουν ή αναπροσαρμόζουν το μοντέλο παροχής της είδησης (αποκλειστικά κυριακάτικες εκδόσεις, paywalls κτλ), τα ΜΜΕ που χρηματοδοτούνται από το κοινό παρουσιάζονται ως μια εναλλακτική λύση για την επιβίωση της δημοσιογραφίας. Τα Μέσα που αποζητούν τη στήριξη του κοινού για την οικονομική τους βιωσιμότητα δεν εμφανίστηκαν τυχαία, ούτε θα πρέπει να εξεταστούν αποκομμένα από τα γεγονότα του παρελθόντος. Οι δημοσιογράφοι και οι υπεύθυνοι των crowdfunded μέσων αποτελούν κομμάτι των παραδοσιακών ΜΜΕ, διαμορφώθηκαν σε αυτά και λειτουργούν ως ένας μεγεθυντικός καθρέφτης των υπαρκτών δυνατοτήτων, αλλά και των αδυναμιών της παραδοσιακής δημοσιογραφίας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Λέξεις-κλειδιά:
δημοσιογραφία, κοινό, ΜΜΕ, κοινωνική δικτύωση, χρηματοδότηση, δημοσιογραφία των πολιτών, χρήστες,
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
51
Αριθμός σελίδων:
174