Σχέσεις δασκάλων και γονέων και δυσκολίες στη μεταξύ τους επικοινωνία στην ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση:η οπτική των γονέων

Διπλωματική Εργασία uoadl:1628581 644 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Συγκρούσεις και Επικοινωνία
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-06-07
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Χρόνη Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μπετίνα Ντάβου. Καθηγήτρια. Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ. ΕΚΠΑ
Νικόλας Χρηστάκης. Καθηγητής. Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ. ΕΚΠΑ
Αθηνά Χατζούλη. Επίκουρη Καθηγήτρια. Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ. ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Σχέσεις δασκάλων και γονέων και δυσκολίες στη μεταξύ τους επικοινωνία στην ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση:η οπτική των γονέων
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Σχέσεις δασκάλων και γονέων και δυσκολίες στη μεταξύ τους επικοινωνία στην ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση:η οπτική των γονέων
Περίληψη:
Η εκπαίδευση των παιδιών αποτελεί κοινό µέληµα των παιδαγωγών και της οικογένειάς τους, αν και µε διαφορετικές ευθύνες. Με δεδοµένη αυτή την παραδοχή, η παρούσα έρευνα έθεσε ως στόχο να διερευνήσει τη φύση της επικοινωνίας µεταξύ του σχολείου και της οικογένειας και τις πιθανές δυσκολίες στη σχέση τους. Το πλαίσιο της ανάλυσής της περιορίστηκε στην ιδιωτική πρωτοβάθµια εκπαίδευση και συγκεκριµένα στην οπτική των γονέων. Εκείνο που διαπιστώθηκε είναι ότι οι υψηλές προσδοκίες των γονιών, η αξία της µόρφωσης που την τοποθετούν σε περίοπτη θέση καθώς και η γονεϊκή εµπλοκή επηρεάζει την επίδοση των µαθητών και δικαιολογεί την επιλογή του ιδιωτικού σχολείου. Αν και επισηµάνθηκε ότι η ασφάλεια παίζει επίσης σηµαντικό ρόλο για αυτή την εγγραφή. Ειδικότερα για την επικοινωνία µε τους δασκάλους, το περιεχόµενο αυτής αφορά τις επιδόσεις των µαθητών και τη συµπεριφορά. Ως προς την ικανοποίηση που παίρνουν οι γονείς από τη σχέση και την επικοινωνία, στο πλαίσιο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, φάνηκε ότι αυτή συνδέεται µε συγκεκριµένες προϋποθέσεις, όπως η επίλυση των προβληµάτων που προκύπτουν στην καθηµερινότητα των παιδιών τους. Τότε µάλιστα οι γονείς θεωρούν την επικοινωνία αποτελεσµατική. Τέλος, από τα πιο ενδιαφέροντα ευρήµατα της έρευνας αποτελεί η τάση των γονιών να επικοινωνούν µε τους δασκάλους για ζητήµατα πολύ σοβαρά, παρότι γνωρίζουν πως αρκετοί είναι οι γονείς εκείνοι που παρεµβαίνουν στο έργο του σχολείου επειδή καταβάλλουν δίδακτρα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Επικοινωνία
Λέξεις-κλειδιά:
Επικοινωνία, πρωτοβάθμια ιδιωτική εκπαίδευση, γονείς
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
80
Αριθμός σελίδων:
147
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ _ΧΡΟΝΗ.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο