Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αθλητική δημοσιογραφία: η περίπτωση της Ελλάδας

Διπλωματική Εργασία uoadl:1675903 578 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Δημοσιογραφία και Νέα Μέσα
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2016
Έτος εκπόνησης:
2016
Συγγραφέας:
Βελονάκη Ασπασία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ρόη Παναγιωτοπούλου, Καθηγήτρια, Τμήμα ΕΜΜΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αθλητική δημοσιογραφία: η περίπτωση της Ελλάδας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία εξετάζει τη «νεαρή» αλλά ταχύρρυθμα εξελισσόμενη σχέση ανάμεσα στην ελληνική αθλητική δημοσιογραφία και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Εστιάζει στη χρήση του Twitter από τους Έλληνες αθλητικούς συντάκτες, λαμβάνοντας υπ΄ όψη πρότερες έρευνες στη χώρα προέλευσής του, τις ΗΠΑ, που το καθορίζουν ως μία ειδησεογραφική πλατφόρμα και όχι κοινωνική όπως το Facebook, καθώς και σημαντικό «εργαλείο» μάρκετινγκ για τις αθλητικές ομάδες. Αναφορά γίνεται στην εξελικτική πορεία του αθλητικού ρεπορτάζ, των αθλητικών ΜΜΕ και του ρόλου του αθλητικού συντάκτη στην προ- και μετά-ΜΚΔ εποχή. Παρατίθεται το θεωρητικό υπόβαθρο των προσεγγίσεων που αναφέρονται στις επιπτώσεις που έχουν επιφέρει τα Νέα Μέσα στη δημοσιογραφία και την αθλητικογραφία, όπως αυτές έχουν καταγραφεί από την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα. Ακολουθεί ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας τριών πεδίων -σε Έλληνες/ίδες αθλητικογράφους και τους Υπεύθυνους Επικοινωνίας ΑΕΚ, Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού (σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ)- που διενεργήθηκε από το Φεβρουάριο έως και τον Ιούνιο του 2016.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Αθλητικογραφία, Δημοσιογραφία, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Νέα Μέσα, Twitter, Facebook, Ελλάδα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
111
Αριθμός σελίδων:
297
Σημειώσεις:
Τοπική Ψηφιακή Βιβλιοθήκη