Η αξιολόγηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή της

Διπλωματική Εργασία uoadl:1699945 835 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την Αειφορία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-05
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Ηλιάδη Αναστασία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βέρδης Αθανάσιος ,επίκουρος καθηγητής, Φ.Π.Ψ.,ΕΚΠΑ
Δημητρίου Αναστασία,αναπληρώτρια καθηγήτρια,Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία,Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Λιαράκου Γεωργία, αναπληρώτρια καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης,Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η αξιολόγηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή της
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η αξιολόγηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την εφαρμογή της
Περίληψη:
Η αξιολόγηση αποτελεί ένα μείζον ζήτημα για όλους τους τομείς της ζωής του ανθρώπου από αρχαιοτάτων χρόνων, είτε με επίσημη μορφή είτε ανεπίσημα. Γι΄ αυτό το λόγο και αποτελεί και πολύ σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Η αξιολόγηση, μάλιστα, είναι και ένα πολύ βασικό στάδιο στο σχεδιασμό ενός προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια ανασκόπηση στην ιστορία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης παγκοσμίως και στην Ελλάδα και ακολουθεί μια ανάλυση θεμάτων σχετικά με την εκπαιδευτική αξιολόγηση και, έπειτα, πιο εξειδικευμένα, με την αξιολόγηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Επιπλέον, αναφέρονται οι αλλαγές που έχουν γίνει σχετικά με τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και τη σύνδεσή τους με την εκπαιδευτική πράξη.
Ακολουθεί το ερευνητικό μέρος, το οποίο ασχολείται με τις προσωπικές αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε σχέση με τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά και το αν και πώς εφαρμόζουν οι ίδιοι αξιολόγηση των περιβαλλοντικών προγραμμάτων που υλοποιούν κάθε φορά στη σχολική τους τάξη και εξάγονται πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
αξιολόγηση, προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, μοντέλα αξιολόγησης, αντιλήψεις εκπαιδευτικών
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
146
Αριθμός σελίδων:
216
Διπλωματική εργασία Ηλιάδη Αναστασίας .pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο