Πρώιμη Σχολική Φοίτηση και Προσχολική Αγωγή: Θεσμικό Πλαίσιο και Προβλήματα

Διπλωματική Εργασία uoadl:1699950 319 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Αξιολόγηση
Βιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-06
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Μαντζουράνη Κλεοπάτρα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βέρδης Αθανάσιος, Επίκουρος Καθηγητής Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ
Τσάφος Βασίλειος, Αναπληρωτής Καθηγητής, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ
Μαμούρα Μαρία, Δρ. Παιδαγωγικής, Εντεταλμένη Διδάσκουσα Φ.Π.Ψ., ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Πρώιμη Σχολική Φοίτηση και Προσχολική Αγωγή: Θεσμικό Πλαίσιο και Προβλήματα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Πρώιμη Σχολική Φοίτηση και Προσχολική Αγωγή: Θεσμικό Πλαίσιο και Προβλήματα
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία, αφορά στην Πρωτοσχολική Εκπαίδευση, τη στοχοθεσία της, την αναγκαιότητα παροχής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης σε όλα τα παιδιά ηλικίας τεσσάρων (4) έως έξι (6) ετών και την θέσπιση της διετούς υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής. Η Προσχολική Αγωγή στη χώρα μας, αποτελεί βαθμίδα εκπαίδευσης, εντάσσεται στη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας. Μέσω της αξιολόγησης της υφιστάμενης δομής της Προσχολικής Αγωγής, έτσι όπως σχεδιάστηκε από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. και διαμορφώθηκε το καλοκαίρι του 2016, η εργασία αυτή αποτελεί μια συγκριτική αξιολόγηση του απερχόμενου και του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου, ενώ καταδεικνύει τα προβλήματα που ανακύπτουν σε νομοτελειακό επίπεδο.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Πρώιμη Σχολική Φοίτηση, Προσχολική Εκπαίδευση, Αποτελεσματικότητα, Θεσμικό Πλαίσιο
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
183
Αριθμός σελίδων:
160

ΜΑΝΤΖΟΥΡΑΝΗ_Κ_ΠΡΩΙΜΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ_ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.pdf
5 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.