Η Αξιολόγηση του Γραπτού Λόγου των μαθητών στο Λύκειο

Διπλωματική Εργασία uoadl:1708367 704 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-06
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Βιολντζή Χριστίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μιχάλης Αθανάσιος, Επίκουρος Καθηγητής, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΠΑ
Σπανός Γεώργιος, Ομότιμος καθηγητής, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΠΑ
Μαμούρα Μαρία, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η Αξιολόγηση του Γραπτού Λόγου των μαθητών στο Λύκειο
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η Αξιολόγηση του Γραπτού Λόγου των μαθητών στο Λύκειο
Περίληψη:
Η παρούσα διπλωματική εργασία προέκυψε από τον προβληματισμό μου σχετικά με τους τρόπους αξιολόγησης του γραπτού λόγου των μαθητών στο Λύκειο. Στόχος του σχολείου σήμερα είναι να συμβάλλει στην ανάπτυξη των μεταγνωστικών δεξιοτήτων του μαθητή έτσι ώστε να βοηθηθεί στον μετασχηματισμό των διαθέσιμων πληροφοριών , προκειμένου να συνθέσει ένα συνεκτικό κείμενο που να επιτελεί τον επικοινωνιακό σκοπό του μέσα στις εκάστοτε συνθήκες επικοινωνίας . Συγκεκριμένα αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα του μετασυγγραφικού σταδίου κατά την παραγωγή λόγου καθώς καθιστά του μαθητές αυτόνομους στην παραγωγή κειμένων κάθε είδους , επιθυμούσα να διερευνήσω του τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί επιλέγουν να αξιολογήσουν τον γραπτό λόγο των μαθητών, τις μορφές ανατροφοδότησης που επιλέγουν καθώς και τον τρόπο αντιμετώπισης των λαθών των μαθητών. Η παρούσα μελέτη ερεύνα τον τρόπο αξιολόγησης του γραπτού λόγου των μαθητών του Λυκείου μέσα από την επεξεργασία των αξιολογημένων κειμένων τους από τους εκπαιδευτικούς εξετάζοντας παράλληλα και τις μορφές ανατροφοδότησης που επιλέγουν να παρέχουν οι εκπαιδευτικοί.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλωσσολογία
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις κλειδιά: μετασυγγραφικό στάδιο, αξιολόγηση γραπτού λόγου, αριθμητική αξιολόγηση, περιγραφική αξιολόγηση, μορφές ανατροφοδότησης , κειμενοκεντρική - διαδικαστική προσέγγιση.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
163
Αριθμός σελίδων:
164
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ pdf.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.