Το πλαίσιο των προσόντων του σύγχρονου εκπαιδευτικού 2000-2016. Η ελληνική περίπτωση.

Διπλωματική Εργασία uoadl:1711136 844 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-11
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Ξυναριανού Κυριακή
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Πασιάς, αναπληρωτής καθηγητής, Φ.Π.Ψ. Ε.Κ.Π.Α.
Γεώργιος Παπακωνσταντίνου, αναπληρωτής καθηγητής, Φ.Π.Ψ. Ε.Κ.Π.Α.
Δημήτριος Φωτεινός, επίκουρος καθηγητής, Φ.Π.Ψ. Ε.Κ.Π.Α.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το πλαίσιο των προσόντων του σύγχρονου εκπαιδευτικού 2000-2016. Η ελληνική περίπτωση.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το πλαίσιο των προσόντων του σύγχρονου εκπαιδευτικού 2000-2016. Η ελληνική περίπτωση.
Περίληψη:
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης αποτελεί η κριτική ανίχνευση του πλαισίου των προσόντων του σύγχρονου εκπαιδευτικού στην εκπαιδευτική πολιτική της Ε.Ε., όπως αυτή συγκροτήθηκε και διαμορφώθηκε από τη Στρατηγική της Λισαβόνας το 2000 έως και σήμερα. Ο ρόλος των εκπαιδευτικών θεωρήθηκε ως ένα από τα βασικά μέσα εφαρμογής και διάδοσης των αρχών και των στόχων της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής. Η ταυτότητα των εκπαιδευτικών προσόντων λειτούργησε ως καίριο ζητούμενο για την επίτευξη των σχεδιαζόμενων εκπαιδευτικών αλλαγών στην κοινωνία της γνώσης συνυφασμένη με τις έννοιες της ποιότητας, της αποτελεσματικότητας και της επιτελεστικότητας. Η Δια Βίου Μάθηση καθορίζοντας μία βασική παράμετρο της ανάπτυξης των εκπαιδευτικών προσόντων και ο προσδιορισμός του περιεχομένου των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων του εκπαιδευτικού με αναφορές στις γνώσεις, τις στάσεις, τις πεποιθήσεις και τις προδιαθέσεις του, οριοθετούν τον προβληματισμό σχετικά με την επαγγελματική του ταυτότητα. Ως πεδίο έρευνας της έννοιας του προσόντος ορίστηκε ο θεσμικός λόγος της Ε.Ε. μέσα από τα κείμενα των οργάνων της στον οποίο εντοπίζονται και αναλύονται διαστάσεις της ευρωπαϊκής πολιτικής που αφορούν τον εκπαιδευτικό ως επαγγελματία και τον εξελισσόμενο ρόλο του στον σύγχρονο κόσμο.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
προσόν, ικανότητα, επαγγελματική ανάπτυξη, αξιολόγηση, ποιότητα, επιτελεστικότητα.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
275
Αριθμός σελίδων:
139
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

XYNARIANOU.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.