Το Σχολείο ως οργανισμός και επαγγελματική κοινότητα μάθησης. H Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσα από συνεργατικές μορφές μάθησης : Περιπτώσεις ιδιωτικών σχολείων Αττικής.

Διπλωματική Εργασία uoadl:1712581 674 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Βιβλιοθήκη της Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-07-11
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Τηλιγάδα Ευμορφία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πασιάς Γεώργιος
Πρωτότυπος Τίτλος:
Το Σχολείο ως οργανισμός και επαγγελματική κοινότητα μάθησης. H Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσα από συνεργατικές μορφές μάθησης : Περιπτώσεις ιδιωτικών σχολείων Αττικής.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το Σχολείο ως οργανισμός και επαγγελματική κοινότητα μάθησης. H Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μέσα από συνεργατικές μορφές μάθησης : Περιπτώσεις ιδιωτικών σχολείων Αττικής.
Περίληψη:
Οι σύγχρονες διεθνείς εξελίξεις στον εκπαιδευτικό χώρο σηματοδοτούν μία αλλαγή του «εκπαιδευτικού παραδείγματος» στον χώρο της εκπαίδευσης. Κυρίαρχο υποκείμενο της εκπαιδευτικής αλλαγής είναι όχι μόνο ο εκπαιδευτικός, ο οποίος νοείται ως ενεργό μέλος μιας εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και ο ίδιος ο σχολικός οργανισμός που σταδιακά μετασχηματίζεται σε μια επαγγελματική κοινότητα μάθησης. Η αναγκαιότητα διαρκούς επαγγελματικής ανάπτυξης υπαγορεύεται από τις απαιτήσεις της εξελισσόμενης και πολλαπλά απαιτητικής κοινωνίας της γνώσης και η επικαιροποίηση και ανανέωση των γνωστικών εφοδίων αλλά και δεξιοτήτων του εκπαιδευτικού αποτελούν μονόδρομο. Η ανάπτυξη ενδοσχολικών συνεργατικών πρακτικών εξυπηρετούν τις ανάγκες τόσο της οργανωμένης κοινότητας μάθησης όσο και του εξελισσόμενου εκπαιδευτικού. Στην υπηρεσία αυτών των νέων συνθηκών καλείται να ανταποκριθεί και ο διευθυντής/ηγέτης της σχολικής μονάδας που οφείλει να μετασχηματίσει τον σχολικό οργανισμό σε μια επαγγελματική κοινότητα μάθησης για όλους, εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
απομονωτισμός, αποϊδιωτικοποίηση, συνεργασία, ενδοσχολικές συνεργατικές πρακτικές, επαγγελματική ανάπτυξη, επαγγελματική κοινότητα μάθησης, υποστηρικτική ηγεσία – ηγεσία για τη μάθηση.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
85
Αριθμός σελίδων:
188

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΟ - Αντίγραφο.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.