Συλλογή uoadl:1712601 24120 Αναγνώσεις
Στην υπο-συλλογή αυτή, εντάσσεται αποκλειστικά υλικό το οποίο έχει ήδη δημοσιευτεί σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται:
238. The Corporate Identity through the CSRs Paths
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2925116239. A Blended Learning Course for Teachers Ongoing Professional Development in Greece
Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2925117240. The Strategic Management of Market Information to SMEs during Economic Crisis
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2925118241. SMEs Survival in Time of Crisis: Strategies, Tactics and Commercial Success Stories
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2925120242. Combining synchronous and asynchronous distance learning for adult education: the Greek army case
Επιστημονική δημοσίευση - Ανακοίνωση Συνεδρίου uoadl:2925122244. Ηθικά διλήμματα της Τεχνητής Νοημοσύνης: ηθικό μηχάνημα ή ηθική χρήση;
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2926551245. Η Τέχνη (θέατρο-εικαστικά-αφήγηση) ως μέσο εξερεύνησης των σύγχρονων βιοηθικών ζητημάτων
Επιστημονική δημοσίευση - Ανακοίνωση Συνεδρίου uoadl:2926555246. Οδηγός Καινοτομίας για ΜΜΕ (Innovation Guide for SMEs in Greek)
Επιστημονική δημοσίευση - Βιβλίο uoadl:2927218247. Cylindrus and the Rational Circularity of Error in the Menaechmi
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2927231248. New Comedy and Roman Comedy: With and Without Menander
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2927259250. Designing an Integrated Digital Library Framework to Support Multiple Heterogeneous Collections
Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2927959251. The Historical Perspective of the Problem of Interpersonal Comparisons of Utility
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928079252. TWO LEVELS OF HEDONISTIC INFLUENCE ON MICROECONOMIC THEORY
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928080253. THE IMPLICIT PSYCHOLOGY OF THE THEORY OF THE RATIONAL CONSUMER: AN INTERPRETATION
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928081254. Kaldorian approach to Greek economic growth
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928083255. PSYCHOLOGICAL THRESHOLDS, DEMAND AND PRICE RIGIDITY
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928084256. KEYNES‘ ECONOMIC THOUGHT AND THE THEORY OF CONSUMER BEHAVIOUR
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928085257. A Kaldorian approach to Greek economic growth: a reply
Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2928086