Επιστημονικές δημοσιεύσεις

Συλλογή uoadl:1712601 31250 Αναγνώσεις

Τίτλος:
Επιστημονικές δημοσιεύσεις
Περιγραφή:

Στην υπο-συλλογή αυτή, εντάσσεται αποκλειστικά υλικό το οποίο έχει ήδη δημοσιευτεί σε  έντυπη ή  ηλεκτρονική μορφή. Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνονται:

  • Άρθρο περιοδικού
  • Ανακοίνωση συνεδρίου (Conference paper, Conference Short Paper, Conference Poster)
  • Μονογραφία (Βιβλίο, Κεφάλαιο βιβλίου)

Φίλτρο

 

6681. Letting Nietzsche inside schools? Educational potential and an acknowledgement of the optimism of his philosophy

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965839
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Ioannis Skordis
Christos-Thomas Kechagias
Alexander-Stamatios Antoniou
Έτος δημοσίευσης:
2021

6682. THUCYDIDES AND BREXIT: PARALLELS AND FUNCTIONAL PRINCIPLES

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965842
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Christos-Thomas Kechagias
Sofia Stefanopoulou
Alexander-Stamatios Antoniou
Έτος δημοσίευσης:
2021

6683. A VIEW ON THE GREEK SHADOW EDUCATION AT THE ERA OF THE ECONOMIC CRISIS. HOW DO PRIVATE TUTORS’ WORKING CONDITIONS ARE FORMED?

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965848
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Natasha Chatzidaki
Argyris Kyridis
Christos–Thomas Kechagias
Έτος δημοσίευσης:
2021

6684. Education in Fictional Dystopian Societies: The Case of Veronica Roth’s “Divergent”

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965853
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Sofia Stefanopoulou
Christos-Thomas Kechagias
Konstantinos D. Malafantis
Έτος δημοσίευσης:
2021

6685. Προλογισμός

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2965862
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Εμμανουήλ Κορκιδάκης
Πρόλογος: Χρήστος Κεχαγιάς
Έτος δημοσίευσης:
2019

6686. Can We Teach Creativity? Extending Socratess Criteria to Modern Education

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965869
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Natasha Chatzidaki
Christos-Thomas Kechagias
Έτος δημοσίευσης:
2019

6687. ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965877
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Απόστολος Κατσίμπρας
Χρήστος-Θωμάς Κεχαγιάς
Έτος δημοσίευσης:
2019

6688. Διδασκαλία και μάθηση στον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965880
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Χρήστος-Θωμάς Κεχαγιάς
Ευφροσύνη Μπούτσικα
Έτος δημοσίευσης:
2018

6689. Goddess Athena as leader and mentor in Homeric epics

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2965909
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Christos-Thomas Kechagias
Alexander-Stamatios Antoniou
Έτος δημοσίευσης:
2019

6690. Improving The Educational Practice Using Simulations In Science Education: The Contribution Of Althusser'S Theory On The Cognitive Procedure

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965927
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Sofia Stefanopoulou
Christos-Thomas Kechagias
Έτος δημοσίευσης:
2018

6691. Αμοιβαιότητα και ανταπόδοση: μορφές και οι απαρχές της φιλοσοφίας της Παιδείας

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2965934
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Χρήστος-Θωμάς Κεχαγιάς
Έτος δημοσίευσης:
2016

6692. Burning Socrates’ School down with Aristophanes: Learning and Teaching under Clouds

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2967090
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Christos-Thomas Kechagias
Georgia Papaioannou
Alexandros-Stamatios Antoniou
Έτος δημοσίευσης:
2018

6693. Bibliografia generale su Akrai. Addenda e Corrigenda

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2967122
Μονάδα:
Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Συγγραφείς:
Paolo Daniele Scirpo
Έτος δημοσίευσης:
2013

6694. THE GLOBAL CONTEXT OF THE GREEK REVOLUTION: WOMEN AS AGENTS OF CHANGE

Επιστημονική δημοσίευση - Ανακοίνωση Συνεδρίου uoadl:2967407
Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Συγγραφείς:
Irene Kamberidou,
Katerina Lagos,
Vaso Seirinidou
Έτος δημοσίευσης:
2021

6695. “LES HELLENES” THROUGH THE EYES OF WOMEN TRAVELERS OF THE SEVENTEENTH, EIGHTEENTH AND NINETEENTH CENTURIES

Επιστημονική δημοσίευση - Ανακοίνωση Συνεδρίου uoadl:2967413
Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Συγγραφείς:
Irene Kamberidou
Έτος δημοσίευσης:
2021

6696. Πανδημία της νόσου COVID-19 : Βιοηθικές αρχές και κριτήρια προτεραιότητας στον εμβολιασμό

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2967617
Μονάδα:
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας
Συγγραφείς:
Βασίλειος, Φανάρας
Έτος δημοσίευσης:
2021

6697. Η ιατρικά υποβοηθούμενη αυτοκτονία στις τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες (Συνοπτική μελέτη)

Επιστημονική δημοσίευση - Κεφάλαιο Βιβλίου uoadl:2967620
Μονάδα:
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας και Θρησκειολογίας
Συγγραφείς:
Βασιλειος, Φανάρας
Έτος δημοσίευσης:
2021

6698. Μάθηση και Διδασκαλία στις Νεφέλες του Αριστοφάνη. Το "φροντιστήριον" του Σωκράτη.

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2968178
Μονάδα:
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Συγγραφείς:
Χρήστος-Θωμάς Κεχαγιάς
Έτος δημοσίευσης:
2020

6699. Comprehensive Comparison of VNE Solutions Based on Different Coordination Approaches

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2968329
Μονάδα:
Τμήμα Διαχείρισης Λιμένων και Ναυτιλίας
Συγγραφείς:
Stelios Prekas
Panagiotis Karkazis
Vasileios Nikolakakis
Panagiotis Trakadas
Έτος δημοσίευσης:
2021

6700. Deep Reinforcement Learning for Energy-Efficient Multi-Channel Transmissions in 5G Cognitive HetNets: Centralized, Decentralized and Transfer Learning Based Solutions

Επιστημονική δημοσίευση - Άρθρο Περιοδικού uoadl:2968330
Μονάδα:
Τμήμα Διαχείρισης Λιμένων και Ναυτιλίας
Συγγραφείς:
Anastasios Giannopoulos
Sotirios Spantideas
Nikolaos Kapsalis
Panagiotis Karkazis
Panagiotis Trakadas
Έτος δημοσίευσης:
2021