Σύνολα από Ερευνητικά δεδομένα

Συλλογή uoadl:1712602 8769 Αναγνώσεις

Τίτλος:
Σύνολα από Ερευνητικά δεδομένα
Περιγραφή:

Το περιεχόμενο της υπο-συλλογής  είναι σύνολα από ερευνητικά δεδομένα (research data sets) τα οποία οι δημιουργοί/κάτοχοί τους μπορούν να καθιστούν ανοικτά και διαθέσιμα στην ερευνητική/ακαδημαϊκή κοινότητα.

  

Φίλτρο

 

11. Η μορφή σονάτας στα γοργά εναρκτήρια και τελικά μέρη της συλλογής opus 10 του Beethoven

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2903511
Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Αικατερίνη-Ευαγγελία Ντικούλη
Έτος δημιουργίας:
2019

12. Το κοντσέρτο για πιάνο στον Johann Nepomuk Hummel: μια συγκριτική ανάλυση των κοντσέρτων opus 110 και opus posth. 1

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2903518
Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Δήμητρα Αλεξίου
Έτος δημιουργίας:
2019

13. Οι σονάτες για πληκτροφόρο opus 38 (P. XII: 35-37) του Leopold Kozeluch. Αναλυτική προσέγγιση μιας πιανιστικής συλλογής του όψιμου 18ου αιώνος

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2903520
Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Μανουέλα Παπαϊωάννου
Έτος δημιουργίας:
2019

14. Αναλυτική παρουσίαση της πρώτης συλλογής για “γνώστες και ερασιτέχνες” του Carl Philipp Emanuel Bach (Wq. 55 / H. 244, 130, 245, 186, 243 και 187)

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2903524
Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Γεώργιος Σακαρέλλος
Έτος δημιουργίας:
2019

15. Ο Anton Eberl και η εξέλιξη του συνθετικού του ύφους μέσα από την πρώτη (opus 1, 1792) και την τελευταία του σονάτα για πληκτροφόρο (opus 39, 1806)

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2903529
Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Ηλίας Σιατούνης
Έτος δημιουργίας:
2019

16. Η μορφή σονάτας στις Παρτίτες (BWV 825-830) και στον δεύτερο τόμο της συλλογής «Το καλώς συγκερασμένο πληκτροφόρο» (BWV 870-893) του Johann Sebastian Bach

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2903535
Μονάδα:
Τμήμα Μουσικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Νικόλαος Τσίγκρος
Έτος δημιουργίας:
2019

17. Παραδοσιακός χορός

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2763335
Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Συγγραφείς:
Δημόπουλος
Έτος δημιουργίας:
2012

18. Σχέδιο επιχειρησιακής ετοιμότητας σε επίπεδο αθλητικών εγκαταστάσεων και κατασκηνώσεων για την αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών. η περίπτωση των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΕΚΠΑ.

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2947980
Μονάδα:
Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος
Συγγραφείς:
Αλέξανδρος -Ευστράτιος Σαλάκος
Έτος δημιουργίας:
2021

19. The effectiveness of a community lifestyle intervention programme in the improvement of health-related quality of life. The DE-PLAN study

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2880094
Μονάδα:
Λοιπές μονάδες και υπηρεσίες
Συγγραφείς:
Georgios Karamanakos
Bernardo Costa-Pinel
Aleksandra Gilis-Januszewska
Dzilda Velickiene
Francisco Barrio-Torrell
Xavier Cos-Claramunt
Santiago Mestre-Miravet
Beata Piwońska-Solska
Alicja Hubalewska-DydejczykJ
aakko Tuomilehto
Stavros Liatis
Konstantinos Makrilakis
Έτος δημιουργίας:
2018

20. Διγλωσσία στην ελληνορθόδοξη μειονότητα της Κωνσταντινούπολης: η χρήση της ελληνικής και της τουρκικής γλώσσας στην προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2839002
Μονάδα:
Τμήμα Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Μαρία Ρομποπούλου
Έτος δημιουργίας:
2018

21. σύνδρομο Κοοlen de Vries

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2812891
Μονάδα:
Τμήμα Ιατρικής
Συγγραφείς:
Αννα Αγγελουση
Έτος δημιουργίας:
2018

22. Association of hypoglycemia with biomarkers of oxidative stress and antioxidants. An observational study

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2974878
Μονάδα:
Τμήμα Ιατρικής
Συγγραφείς:
Eleftheria Papachristoforou
Aikaterini Kountouri
Eirini Maratou
Dimitris Kouretas
Zoi Skaperda
Maria Tsoumani
Panagiotis Efentakis
Ignatios Ikonomidis
Vaia Lambadiari
Konstantinos Makrilakis
Έτος δημιουργίας:
2022

23. Η ετοιμότητα και ο ρόλος των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην αναγνώριση και αντιμετώπιση ζητημάτων ψυχικής υγείας των μαθητών τους

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2819288
Μονάδα:
Λοιπές μονάδες και υπηρεσίες
Συγγραφείς:
Κώστα Πανωραία
Έτος δημιουργίας:
2018

24. Αλέξανδρος Δελμούζος :Γλωσσικές -Παιδαγωγικές καινοτομίες και οι διαχρονικές επιδράσεις τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2877619
Μονάδα:
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Συγγραφείς:
Αγγελική Η. Βουρδούση
Έτος δημιουργίας:
2019

25. Αλέξανδρος Δελμούζος:Γλωσσικές-παιδαγωγικές καινοτομίες και οι διαχρονικές επιδράσεις τους στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2877623
Μονάδα:
Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας (Φ.Π.Ψ.)
Συγγραφείς:
Αγγελική Η.Βουρδούση
Έτος δημιουργίας:
1919

26. Frequency reference dissemination across deployed fiber networks

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2879400
Μονάδα:
Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης
Συγγραφείς:
Thomas Nikas
Έτος δημιουργίας:
2019

27. ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΤΗ ΒΑΣΙΚΗ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:2945327
Μονάδα:
Τμήμα Ιατρικής
Συγγραφείς:
ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
Έτος δημιουργίας:
2019

28. H νεοελληνική κωμωδία κατά τη μεταπολεμική περίοδο: η περίπτωση των Αλέκου Σακελλάριου - Χρήστου Γιαννακόπουλου

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:3216432
Μονάδα:
Τμήμα Θεατρικών Σπουδών
Συγγραφείς:
Ίλια Λακίδου
Έτος δημιουργίας:
2000

29. Validation of sequential ROX-Index score beyond 12 hours in predicting treatment failure and mortality in Covid-19 patients receiving oxygen via High Flow Nasal Cannula

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:3259142
Μονάδα:
Τμήμα Ιατρικής
Συγγραφείς:
Dimitris Basoulis, Pantelis Avramopoulos, Maria Aggelara, Georgios Karamanakos, Pantazis-Michail Voutsinas, Amalia Karapanou, Mina Psichogiou, Michalis Samarkos, Foteini Ntziora, Nikolaos V Sipsas
Έτος δημιουργίας:
2023

30. Επίδραση της άσκησης στην υπερλιπιδαιμία

Σύνολο ερευνητικών δεδομένων uoadl:3285169
Μονάδα:
Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού
Συγγραφείς:
Βασίλειος Παυλόπουλος-
Επιβλέπον καθηγητής: Νικόλας Γελαδάς
Έτος δημιουργίας:
2022