Μη Λεκτική Επικοινωνία και Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική

Πτυχιακή Εργασία uoadl:1904269 150 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Βιβλιοθήκη Τμήματος Εκπαίδευσης & Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (ΤΕΑΠΗ)
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-09-04
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Παραγυιού Άννα-Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρία Σφυρόερα Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μη Λεκτική Επικοινωνία και Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μη Λεκτική Επικοινωνία και Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική
Περίληψη:
Ο στόχος αυτής της έρευνας ήταν να παρατηρηθεί η μη λεκτική επικοινωνία στα νηπιαγωγεία και στη συνέχεια να συσχετιστεί αυτή με τη διαφοροποιημένη παιδαγωγική. Αυτή η έρευνα έλαβε χώρα σε δύο νηπιαγωγεία ένα στα νότια προάστια και ένα στο κέντρο της Αθήνας. Οι παρατηρήσεις διεξήχθησαν σε παιδιά προσχολικής ηλικίας 3 έως 5 ετών. Αρχικά δημιουργήθηκε το πορτραίτο των εκπαιδευτικών και στη συνέχεια παρατηρήθηκε η μη λεκτική επικοινωνία τους προς τα παιδιά. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τις παρατηρήσεις καταγράφηκαν με σημειώσεις και με πίνακες. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η επικοινωνία παίζει σημαντικό ρόλο στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα νηπιαγωγεία και πως η χρήση της αλλάζει ανάλογα με τις παιδαγωγικές πρακτικές του εκπαιδευτικού σε συνδυασμό με την προσωπική θεωρία του.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Λέξεις Κλειδιά : Μη λεκτική επικοινωνία, Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική, Νηπιαγωγεία, Παρατήρηση, Έρευνα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
33
Αριθμός σελίδων:
87

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.