Έρως, εμμονή, εγκατάλειψη στο αμετάφραστο έργο της Μόνικα Μαρόν "Animal triste"

Διπλωματική Εργασία uoadl:2068691 589 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Γερμανική Γλώσσα
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-11-02
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Ρηγοπούλου Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Aναστασία Αντωνοπούλου, Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Aναστασία Γ. Δασκαρόλη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Εύη Πετροπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Έρως, εμμονή, εγκατάλειψη στο αμετάφραστο έργο της Μόνικα Μαρόν "Animal triste"
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Έρως, εμμονή, εγκατάλειψη στο αμετάφραστο έργο της Μόνικα Μαρόν "Animal triste"
Περίληψη:
Η μελέτη ασχολείται με το θέμα του έρωτα, στην εκδοχή της εγκατάλειψης και της συνεπακόλουθης εμμονής της εγκαταλειμμένης γυναίκας, όπως αυτό παρουσιάζεται στο αμετάφραστο στα ελληνικά μυθιστόρημα Animal triste της Μόνικα Μαρόν. Προκειμένου να ληφθούν οι απαραίτητες μεταφρασεολογικές αποφάσεις γίνεται απόπειρα να εντοπιστεί το στίγμα του συγκεκριμένου έργου μέσω της σύγκρισης με δύο έργα της διεθνούς λογοτεχνικής παραγωγής, και μάλιστα της δραματουργίας: την Ανθρώπινη φωνή του Ζαν Κοκτώ και τη Σαλώμη του Όσκαρ Ουάιλντ, τα οποία έχουν την ίδια θεματική. Μέσα από την απροσδόκητη συνάντηση και αντιπαράθεση των τριών ηρωίδων, διαγράφεται ευκρινέστερα η ηρωίδα της Μαρόν, και αποφασίζονται οι απαραίτητες μεταφραστικές επιλογές.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Γλώσσα – Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά:
Έρως, εμμονή, εγκατάλειψη, αποδοχή, γυναικεία λογοτεχνία, 20ος αιώνας.
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
32
Αριθμός σελίδων:
97
Rigopoulou Silika_Diplomarbeit Maron Monika (1).pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο