ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SCRATCH ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Διπλωματική Εργασία uoadl:2216167 616 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-11-14
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Γνεσούλη Ελένη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αποστολία Γαλάνη, Επίκουρη Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Κρυσταλλία Χαλκιά, Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Ευαγγελία Μαυρικάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SCRATCH ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ SCRATCH ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Περίληψη:
Η ένταξη του ελεύθερου λογισμικού Scratch στην εκπαίδευση έχει, σύμφωνα με την βιβλιογραφία, θετικά μαθησιακά αποτελέσματα είτε για την διδασκαλία εννοιών του προγραμματισμού, είτε για την διδασκαλία άλλων θεματικών μέσω της χρήσης του. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποτελεί μελέτη περίπτωσης και ερευνάται η δυνατότητα του Scratch να χρησιμοποιηθεί στην τάξη προκειμένου να διδαχτεί μια γεωγραφική έννοια και το κατά πόσον προσαρμοσμένα παιχνίδια και προσομοιώσεις, που σχεδιάστηκαν μέσω του Scratch για την διδασκαλία του φαινομένου του σεισμού, συμβάλουν σε θετικά μαθησιακά αποτελέσματα σε ένα τμήμα μαθητών της Β΄ Γυμνασίου.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Scratch, Γεωγραφία, φαινόμενο του σεισμού, ψηφιακά παιχνίδια, προσομοιώσεις
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
56
Αριθμός σελίδων:
134
ΓΝΕΣΟΥΛΗ ΕΛΕΝΗ - ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο