Les stratégies d'apprentissage de la langue grecque lors de l'apprentissage non formel

Διπλωματική Εργασία uoadl:2317714 604 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-11-30
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Παυλοπούλου Γκόλφω
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Μαρίνα Βήχου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Delphine Guedat-Bittighoffer, Maîtresse des Conférences, Faculté des lettres, des langues et des sciences humaines, Université d'Angers
Μαρία Πατέλη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Les stratégies d'apprentissage de la langue grecque lors de l'apprentissage non formel
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Οι στρατηγικές εκμάθησης των νέων ελληνικών στα πλαίσια της άτυπης μάθησης
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία έχει θεμελιώδη στόχο να ανακαλύψει τις στρατηγικές μάθησης
της νέας ελληνικής που αναπτύσσονται στα πλαίσια της άτυπης μάθησης. Παράλληλα
σε αυτή την εργασία θίγονται ζητήματα όπως το στυλ μάθησης και άλλοι παράγοντες
που επηρεάζουν τη μάθηση και την επιλογή των στρατηγικών. Επίσης, η ανάλυση
του όρου της άτυπης και της τυπικής μάθησης σε συνάρτηση με αυτόν του ελεύθερου
μαθητή, προτεινόμενου από τον Hervé Adami(2012), αποτελούν σημαντικά σημεία
της συγκεκριμένης εργασίας. Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε είναι ποιοτική και
μελέτη περίπτωσης και ως βασικά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν ένας κώδικας
ανάλυσης με συγκεκριμένες ενότητες και οι συνεντεύξεις. Η έρευνα αγγίζει τα πεδία
της γλωσσολογίας και της παιδαγωγικής. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας
εστιάζουν στην σχέση της τυπικής και άτυπης μάθησης καθώς και στην αποτύπωση
των στρατηγικών μάθησης κατά τη διάρκεια μιας περίπτωσης άτυπης μάθησης.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Γλωσσολογία
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
στρατηγικές εκμάθησης, ελληνική γλώσσα, εμπειρική μάθηση, τυπική μάθηση, μελέτη περίπτωσης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
30
Αριθμός σελίδων:
82
Gelly+Pavlopoulou_final_12_11.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο