L’Intercompréhension et son impact émotionnel et cognitif sur les apprenants de FLE.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2317984 591 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδασκαλία ξένων γλωσσών στην Ευρώπη: Εκπ/ση στη Γλωσσική και Πολιτισμική Διαφορετικότητα Σχολικών Πληθυσμών
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2017-12-01
Έτος εκπόνησης:
2017
Συγγραφέας:
Τρουμουλιάρη Μυρτώ-Καλλιόπη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αργυρώ Μουστάκη, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Delphine Guedat-Bittighoffer, Collaborateur scientifique, Faculté des lettres, langues et sciences humaines, Lettres et sciences du langage - Enseignants et Chercheurs
FLE, Université d’Angers
Πηνελόπη Καλλιαμπέτσου-Κορακά, Ομότιμη Καθηγήτρια, Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
L’Intercompréhension et son impact émotionnel et cognitif sur les apprenants de FLE.
Γλώσσες εργασίας:
Γαλλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
H Αλληλοκατανόηση και ο γνωστικός και συναισθηματικός της αντίκτυπος στους μαθητές που μαθαίνουν τα γαλλικά ως ξένη γλώσσα
Περίληψη:
Σημείο εκκίνησης της παρούσας διπλωματικής αποτελούν προσωπικές εμπειρίες και η
συνειδητοποίηση του ισχυρού αντίκτυπου της αλληλοκατανόησης στους μαθητές. Η
αλληλοκατανόηση είναι μία επαναστατική πρακτική που επηρεάζει τους γνωστικούς
μηχανισμούς και την θέληση του μαθητή να μάθει με κατάλληλο και χειρισμό από τον
καθηγητή.
Ως αποτέλεσμα, επικεντρώθηκα στην διερεύνηση των συναισθηματικών και γνωστικών
επιδράσεων στους μαθήτες που μαθαίνουν τα γαλλικά ως ξένη γλώσσα, χρησιμοποιώντας μια
εργασία, η οποία εμπεριέχει επί μέρους στάδια και ένα ερωτηματολόγιο ώστε να
επιβεβαιώσω ή να ακυρώσω τις υποθέσεις μου. Το πρώτο μέρος αυτής της διπλωματικής
παρουσιάζει θεωρητικές διαπιστώσεις που σχετίζονται με τους δύο βασικούς άξονες αυτής
της έρευνας, την αλληλοκατανόηση και το συναίσθημα, ενώ το δεύτερο μέρος παρουσιάζει
τις διάφορες παραμέτρους και τα αποτελέσματα. Tο τρίτος μέρος αποτελείται από την φάση
της προ-έρευνας, από προκαταρκτικά ευρήματα και από την ερμηνεία τους. Το τελευταίο μέρος αφορά την έρευνα, την τελική φάση αυτής της διπλωματικής, τα ευρήματα της και την ερμηνεία τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Πολυπολιτισμική εκπαίδευση
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
αλληλοκατανόηση, συναίσθημα, ελληνόφωνοι μαθητές, τα γαλλικά ως ξένη γλώσσα, πολυεπίπεδη εργασία, επίγνωση της γλώσσας και της μάθησης
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
46
Αριθμός σελίδων:
131
MEMOIRE Myrto 20 Νοεμβρίου 2017-1.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο