Στρατηγική της Ε.Τ.Ε. Α.Ε. σε συνθήκες οικονομικής κρίσης προς την κατεύθυνση της ικανοποίησης των πελατών

Διπλωματική Εργασία uoadl:2662381 507 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-02-18
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Δελακέζας Σταύρος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. Χρήστος Αντωνίου, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική της Ε.Τ.Ε. Α.Ε. σε συνθήκες οικονομικής κρίσης προς την κατεύθυνση της ικανοποίησης των πελατών
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγική της Ε.Τ.Ε. Α.Ε. σε συνθήκες οικονομικής κρίσης προς την κατεύθυνση της ικανοποίησης των πελατών
Περίληψη:
Η κρίση του 2008 φανέρωσε με τον πλέον εμφατικό τρόπο τους κινδύνους που ελλοχεύουν όταν ο χρηματοπιστωτικός τομέας βασίζεται σε υψηλά επίπεδα μόχλευσης. Τα τραπεζικά ιδρύματα και οι υπόλοιποι οργανισμοί έχουν παύσει το κυνήγι του γρήγορου κέρδους και έχουν επικεντρωθεί στην μεγιστοποίηση της ωφέλειας από την πελατειακή τους βάση , η οποία αποφέρει βιώσιμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Κομβικό σημείο στην υλοποίηση της ανωτέρω μεταστροφής θα αποτελέσει η ικανότητα ποιοτικής ανταπόκρισης στις απαιτήσεις του πελάτη. Η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας προς την εξυπηρέτηση των πελατών της θα μας βοηθήσει να υποδείξουμε και να αναλύσουμε τους τρόπους και τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσει για να πετύχει τους σκοπούς της, συνεκτιμώντας τα προβλήματα και το αρνητικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης στην χώρα μας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
τράπεζες, κρίση, ποιοτική εξυπηρέτηση, ικανοποίηση πελάτη
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
31
Αριθμός σελίδων:
78
Διπλωματικη Δελακέζας Σταύρος ΔΔΟΜΟ Στρατηγικό Μάνατζμεντ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο