Μαθησιακά στυλ, επαγγελματική προσαρμοστικότητα και διαδικασία λήψης επαγγελματικής απόφασης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και χωρίς, υπό το πρίσμα της Θεωρίας Κατασκευής της Σταδιοδρομίας

Διπλωματική Εργασία uoadl:2672567 582 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ειδική Αγωγή
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-19
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Κολοκοτρώνη Κορίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κουμουνδούρου Γεωργία
Γενά Αγγελική
Ασβεστάς Αναστάσιος
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μαθησιακά στυλ, επαγγελματική προσαρμοστικότητα και διαδικασία λήψης επαγγελματικής απόφασης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και χωρίς, υπό το πρίσμα της Θεωρίας Κατασκευής της Σταδιοδρομίας
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μαθησιακά στυλ, επαγγελματική προσαρμοστικότητα και διαδικασία λήψης επαγγελματικής απόφασης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και χωρίς, υπό το πρίσμα της Θεωρίας Κατασκευής της Σταδιοδρομίας
Περίληψη:
Στην παρούσα έρευνα γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση της συσχέτισης των δυσκολιών λήψης επαγγελματικής απόφασης, της επαγγελματικής προσαρμοστικότητας και των μαθησιακών στυλ, και διεξάγεται έρευνα για τη συμβολή των παραπάνω ατομικών χαρακτηριστικών στην επαγγελματική ανάπτυξη εφήβων μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες και του αντίστοιχου γενικού πληθυσμού. Σε δείγμα 44 μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες και 44 μαθητών/τριών χωρίς μαθησιακές δυσκολίες χορηγήθηκαν το Ερωτηματολόγιο Δυσκολιών Επιλογής Σταδιοδρομίας, η Κλίμακα Επαγγελματικής Προσαρμοστικότητας και η Κλίμακα Μαθησιακού Στυλ (ΚΛΙΜΑΣ). Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν ότι προβλεπτικοί παράγοντες της επαγγελματικής προσαρμοστικότητας για την ομάδα των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες είναι το θεωρητικό και το ενεργό στυλ, ενώ για την ομάδα μαθητών/τριών χωρίς μαθησιακές δυσκολίες είναι το θεωρητικό και πειραματιζόμενο στυλ. Οι δυσκολίες λήψης επαγγελματικής απόφασης δεν παρουσίασαν σημαντική συσχέτιση ούτε με τα μαθησιακά στυλ ούτε με την επαγγελματική προσαρμοστικότητα. Τα αποτελέσματα ερμηνεύονται υπό το πρίσμα της Θεωρίας Κατασκευής της Σταδιοδρομίας, και μπορούν να αξιοποιηθούν στην έρευνα, την εκπαίδευση και τον επαγγελματικό προσανατολισμό τόσο τυπικών μαθητών όσο και μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Θεωρία Κατασκευής της Σταδιοδρομίας, Επαγγελματική Προσαρμοστικότητα, Δυσκολίες Λήψης Επαγγελματικής Απόφασης, Μαθησιακά Στυλ, Μαθησιακές Δυσκολίες.
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
2
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
155
Αριθμός σελίδων:
114
Feedback_GK_MSc Thesis_KK_FINAL.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο