Εκπαίδευση ενηλίκων - ανηλίκων / γονέων - παιδιών μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων στη διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων

Διπλωματική Εργασία uoadl:2701314 440 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική: Εκπαίδευση Ενηλίκων - Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση - Δια βίου Μάθηση
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-14
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Τούντα Αικατερίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Θωμάς Μπαμπάλης, Αναπληρωτής Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών
Ιωάννης Βρεττός, Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών
Αλέξης Κόκκος, Καθηγητής του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου
Πρωτότυπος Τίτλος:
Εκπαίδευση ενηλίκων - ανηλίκων / γονέων - παιδιών μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων στη διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Εκπαίδευση ενηλίκων - ανηλίκων / γονέων - παιδιών μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων στη διαχείριση συγκρουσιακών καταστάσεων
Περίληψη:
Στο πρώτο μέρος της παρούσας μελέτης γίνεται αναφορά στις κυριότερες αρχές της σύγχρονης εκπαίδευσης των ανηλίκων και των ενηλίκων, με εστίαση στο βιωματικό μοντέλο μάθησης, και επιχειρείται μία σύγκριση των δύο πεδίων. Ακόμα, παρουσιάζεται ο θεσμός της οικογένειας και η συνεργασία που πρέπει να υπάρχει με το σχολείο, ενώ έμφαση δίνεται στην κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των ατόμων, μέσω της διαχείρισης των συγκρούσεων γονέων-παιδιών.
Τέλος, ακολουθεί το δεύτερο μέρος αυτής της εργασίας, το οποίο είναι αφιερωμένο στην έρευνα που εκπονήθηκε. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια ποιοτική έρευνα και μάλιστα, μία μελέτη περίπτωσης, κατά την οποία εφαρμόστηκε ένα καινοτόμο πρόγραμμα κοινής εκπαίδευσης γονέων-παιδιών, με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση των οικογενειακών τους συγκρούσεων. Η λήψη συνεντεύξεων από τους ανήλικους και ενήλικους συμμετέχοντες του προγράμματος, πριν και μετά τη συμμετοχή τους σ’ αυτό, οδήγησε σε ποικίλα συμπεράσματα σχετικά με την σπουδαιότητα και την αναγκαιότητα τέτοιων εκπαιδευτικών δράσεων στη χώρα μας.
Λέξεις-κλειδιά:
Εκπαίδευση Ανηλίκων, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Βιωματική Μάθηση, Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας, Κοινωνική και Συναισθηματική Ανάπτυξη, Επίλυση Συγκρούσεων
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
47
Αριθμός σελίδων:
114
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΝΤΑ - ΠΕΡΓΑΜΟΣ.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.