Η στήριξη μιας μαθήτριας Δ΄ Δημοτικού στην προσέγγιση της ισοδυναμίας κλασμάτων: Ένα διδακτικό πείραμα

Διπλωματική Εργασία uoadl:2703607 472 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική των Μαθηματικών
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-03-14
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Καραμίχαλου Μαρία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ανδρονίκη Μπούφη, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αγγελική Βουδούρη, Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γεώργιος Μπαραλής, Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Η στήριξη μιας μαθήτριας Δ΄ Δημοτικού στην προσέγγιση της ισοδυναμίας κλασμάτων: Ένα διδακτικό πείραμα
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η στήριξη μιας μαθήτριας Δ΄ Δημοτικού στην προσέγγιση της ισοδυναμίας κλασμάτων: Ένα διδακτικό πείραμα
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η κριτική μελέτη μιας οργανωμένης προσπάθειας στήριξης μιας μαθήτριας Δ΄ Δημοτικού στην κατασκευή ενός συνεκτικού γνωστικού σχήματος για τις κλασματικές μονάδες στο ευρύτερο πλαίσιο της προσέγγισης της ισοδυναμίας των κλασμάτων. Στην εργασία γίνεται εκτενής αναφορά στον σχεδιασμό και τη διεξαγωγή αυτής της προσπάθειας και επιχειρείται μια αναστοχαστική θεώρησή της, προκειμένου να μελετηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα μπορούσε η μαθήτρια να στηριχθεί αποτελεσματικότερα ώστε να κατανοήσει τις πολλαπλασιαστικές σχέσεις μεταξύ των τριών επιπέδων μονάδων σε προβλήματα τα οποία εμπλέκουν κλασματικές μονάδες και στα οποία υπεισέρχεται η έννοια της ισοδυναμίας των κλασμάτων.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
ισοδύναμα κλάσματα, κλασματικές μονάδες, πείραμα σχεδιασμού
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
32
Αριθμός σελίδων:
67
Διπλωματική_ Καραμίχαλου.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο