Ενσωμάτωση σύγχρονων ηλεκτρονικών στοιχείων και τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία των Φυσικών στην ύστερη Πρωτοβάθμια και πρώιμη Γυμνασιακή Εκπαίδευση

Διπλωματική Εργασία uoadl:2729746 173 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση
Βιβλιοθήκη της Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-04-02
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Ελευθερίου Γεωργία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Γεώργιος Καλκάνης, Ομότιμος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Γεώργιος Τόμπρας, Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Διονύσιος Βαβουγυιός, Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ενσωμάτωση σύγχρονων ηλεκτρονικών στοιχείων και τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία των Φυσικών στην ύστερη Πρωτοβάθμια και πρώιμη Γυμνασιακή Εκπαίδευση
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ενσωμάτωση σύγχρονων ηλεκτρονικών στοιχείων και τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία των Φυσικών στην ύστερη Πρωτοβάθμια και πρώιμη Γυμνασιακή Εκπαίδευση
Περίληψη:
Η εκπαιδευτική διαδικασία του μαθήματος της Φυσικής στην ύστερη πρωτοβάθμια και στην πρώιμη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, παρουσιάζει έλλειμα στην ένταξη σύγχρονων ηλεκτρονικών διατάξεων. Με δεδομένο αυτό, η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει το κατά πόσο είναι δυνατή η ενσωμάτωση σύγχρονων ηλεκτρονικών στοιχείων και τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται ευρύτατα στην καθημερινή ζωή, όπως είναι οι δίοδοι LED, σε πειράματα για τους μαθητές κατά τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής. Για τον σκοπό αυτό, δημιουργήθηκαν πρωτότυπα φύλλα εργασίας στα πλαίσια των στόχων του Αναλυτικού Προγράμματος και της επιστημονικής μεθοδολογίας των Φυσικών Επιστημών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
Ημιαγωγοί, Δίοδοι εκπομπής φωτός – LED, Εκπαίδευση, Φύλλα Εργασίας, Φυσικές Επιστήμες
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
13
Αριθμός σελίδων:
68
Διπλωματική.pdf (2 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο