Textkohärenz beim schriftlichen Ausdruck. Theoretische Ansätze und didaktische Überlegungen auf B2-Niveau.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2758925 288 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Γλωσσολογία
Βιβλιοθήκη Φιλοσοφικής Σχολής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-05-28
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Παπαδημητροπούλου Κατερίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ioanna Karvela, Assistenzprofessorin, Abteilung für deutsche Sprache und Literatur, Universität Athen
Joachim Theisen, Assistenzprofessor, Abteilung für deutsche Sprache und Literatur, Universität Athen
Marios Chrissou, Associate Professor, Abteilung für deutsche Sprache und Literatur, Universität Athen
Πρωτότυπος Τίτλος:
Textkohärenz beim schriftlichen Ausdruck. Theoretische Ansätze und didaktische Überlegungen auf B2-Niveau.
Γλώσσες εργασίας:
Γερμανικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η συνοχή του κειμένου στην γραπτή έκφραση. Θεωρητικές προσεγγίσεις και διδακτικές εκτιμήσεις για το επίπεδο Β2.
Περίληψη:
Στόχος της εργασίας μου είναι να δείξω πώς ορισμένοι τομείς της κειμενογλωσσολογίας, όπως οι τρόποι αναφοράς και οι σύνδεσμοι, θα μπορούσαν να είναι χρήσιμοι στη διδασκαλία ξένων γλωσσών για την καλύτερη κατανόηση και παραγωγή κειμένων.
Για το σκοπό αυτό, θα συγκεντρώσω εκθέσεις μαθητών και θα καθορίσω αν και σε ποιο βαθμό αυτοί χρησιμοποίησαν σωστά τους συνδέσμους και τους τρόπους αναφοράς. Στη συνέχεια θα κάνω προτάσεις και ασκήσεις που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τις εκθέσεις τους.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση – Αθλητισμός
Λέξεις-κλειδιά:
Συνοχή, Κειμενογλωσσολογία, Τρόποι αναφοράς, Σύνδεσμοι, Διδακτική
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
20
Αριθμός σελίδων:
45
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

Diplomarbeit.pdf
1002 KB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.