The influence of information time in the strategic customer behavior

Διπλωματική Εργασία uoadl:2762455 705 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στατιστική και Επιχειρησιακή Έρευνα
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-05-25
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Μπάτση Αναστάς
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αντώνης Οικονόμου
Πρωτότυπος Τίτλος:
The influence of information time in the strategic customer behavior
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Η επιρροή του χρόνου πληροφορίας στη στρατηγική συμπεριφορά των πελατών
Περίληψη:
Σε πολλές εφαρμογές οι πελάτες φθάνουν σε ένα σύστημα αναμονής και αποφασίζουν αν θα μπουν σε αυτό η όχι χωρίς να γνωρίζουν το πλήθος των πελατών στο σύστημα. Αργότερα όμως, οι εισερχόμενοι πελάτες ενημερώνονται σχετικά με τον υπολειπόμενο χρόνο αναμονής τους στο σύστημα και τότε μπορούν να αποφασίσουν αν τους συμφέρει να παραμείνουν στο σύστημα ή όχι. Το βασικό ερώτημα που προκύπτει από την παραπάνω περιγραφή είναι κατά πόσο αυτή η καθυστερημένη πληροφορία επηρεάζει τη στρατηγική συμπεριφορά των πελατών. Στο πρώτο μέρος της διπλωματικής εργασίας παρουσιάζουμε τη βασική θεωρία της στρατηγικής συμπεριφοράς των πελατών σε Ουρές Αναμονής. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζουμε δυο εργασίες με δομή καθυστερημένης πληροφορίας και με ποιο τρόπο αυτή επηρεάζει τη στρατηγική συμπεριφορά των πελατών. Στο τρίτο μέρος της εργασίας παρουσιάζομαι ένα πρωτότυπο μοντέλο με δομή καθυστερημένης πληροφορίας και προσπαθούμε να εξετάσουμε πως επηρεάζεται η στρατηγική συμπεριφορά των πελατών.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Θεωρία Ουρών Αναμονής
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
12
Αριθμός σελίδων:
89