Οι μετανάστες/μαθητές στην ελληνική τάξη των μαθηματικών: Μια μελέτη με μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.

Διπλωματική Εργασία uoadl:2767916 377 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-05
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Κοσκολός Χρήστος
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Χαράλαμπος Σακονίδης, Καθηγητης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πρωτότυπος Τίτλος:
Οι μετανάστες/μαθητές στην ελληνική τάξη των μαθηματικών: Μια μελέτη με μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Οι μετανάστες/μαθητές στην ελληνική τάξη των μαθηματικών: Μια μελέτη με μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας έρευνας είναι να ανιχνεύσει βασικά χαρακτηριστικά της σχέσης μεταναστών μαθητών με τα μαθηματικά και της δραστηριοποίησής τους στην τάξη των μαθηματικών στη χώρα υποδοχής. Σε αυτήν την κατεύθυνση, διερευνάται η «μαθηματική βιογραφία» μεταναστών μαθητών και η ενδεχόμενη συμβολή των γονέων αλλά και του εκπαιδευτικού σε αυτήν.
Συγκεκριμένα, διερευνώνται οι τρόποι με τους οποίους η σχέση του γονέα με τα μαθηματικά επηρεάζει την αντίστοιχη σχέση του μαθητή αλλά κα την επίδοσή του στα μαθηματικά, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς/τα παιδιά/ οι εκπαιδευτικοί μέσα σε μια πολυπολιτισμική μαθηματική τάξη αλλά και η σχέση εκπαιδευτικών και μεταναστών μαθητών και γονέων. Η μεθοδολογία που υιοθετήθηκε είναι ποιοτική (μελέτη περιπτώσεων) και περιλαμβάνει ημι-δομημένες συνεντεύξεις με μαθητές, γονείς, και εκπαιδευτικούς που επικεντρώνονται στα ερευνητικά ερωτήματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
κοινωνικοπολτισμικές θεωρίες, μετανάστες, μαθηματική τάξη, ποιοτική έρευνα, Γυμνάσιο, συνεντεύξεις, grounded theory, content theory
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
34
Αριθμός σελίδων:
136
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΚΟΣΚΟΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.pdf (1012 KB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο