Digital Marketing & Social Media

Διπλωματική Εργασία uoadl:2773160 64 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομική και Διοίκηση των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων
Πληροφορική
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-07-20
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Παπουτσής Ανδρέας
Αλιβάνογλου Βασιλική
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αθανάσιος Δήμας, Δόκτωρ, Τμήμα πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Digital Marketing & Social Media
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Περίληψη:
Η παρούσα εργασία παραθέτει μια μελέτη μεταξύ του ρόλου των Social Media στη στρατηγική Marketing των επιχειρήσεων. Η διείσδυση των Social Media στην καθημερινότητα των ανθρώπων επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τη στρατηγική που ακολουθεί κάθε επιχείρηση προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της. Ως εκ τούτου, το γεγονός αυτό αποτέλεσε σημαντικό κίνητρο για την επιλογή του παρόντος θέματος.

Αναλυτικότερα, η διατριβή παρουσιάζει αρχικά μια συνοπτική επισκόπηση ενός σημαντικότατου μέρους της υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με τη χρησιμότητα του marketing στις επιχειρήσεις, αναλύοντας μια προς μία τις θεμελιώδεις έννοιες και μεταβλητές. Σε συνέχεια αυτού, η εργασία εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις οργανώνουν το κατάλληλο μείγμα marketing έτσι ώστε να δημιουργήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών.

Αναλύονται τα εργαλεία τα οποία χρειάζονται καθώς και οι τεχνικές έρευνας και προώθησης προϊόντων με τη χρήση των social media. Από την άλλη πλευρά γίνεται μελέτη στις επιρροές και στη διαδικασία λήψης αποφάσεων.

Επιπρόσθετα, στην παρούσα εργασία γίνεται μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Mercedes-Benz καθώς τα τελευταία χρόνια διακρίθηκε ως κορυφαία εταιρεία στο Social Media Marketing. Γίνεται ανάλυση των στόχων της εταιρείας, της χάραξης στρατηγικής της καθώς και των μέσων επίτευξης αυτής μέσα από το ψηφιακό marketing.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
μάρκετινγκ, πιστότητα, συμμετοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ περιεχομένου, ηλεκτρονικό επιχειρείν
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
4
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
362
Αριθμός σελίδων:
105