<<Αξιοποίηση της Tυπικής Εκπαίδευσης, για Ευαισθητοποίηση και Πληροφόρηση, σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές>>

Διπλωματική Εργασία uoadl:2775470 317 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικές Διαχείρισης Καταστροφών και Κρίσεων
Βιβλιοθήκη Σχολής Θετικών Επιστημών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-06-24
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Γουργιώτου Γεωργία
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Δρ. Χαρ. Ντρίνια,
Καθηγήτρια ΕΚΠΑ
Δρ. Ασημ. Αντωναράκου,
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια ΕΚΠΑ
Δρ. Ευθ. Λέκκας,
Καθηγητής ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
<<Αξιοποίηση της Tυπικής Εκπαίδευσης, για Ευαισθητοποίηση και Πληροφόρηση, σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές>>
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
<<Αξιοποίηση της Tυπικής Εκπαίδευσης, για Ευαισθητοποίηση και Πληροφόρηση, σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές>>
Περίληψη:
Σήμερα που η τεχνολογία εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς και η πληροφορία είναι σημαντικό στοιχείο στην διαχείριση της καθημερινότητας του ανθρώπου,η ενημέρωση του πληθυσμού για τη μείωση του κινδύνου των καταστροφών αποτελεί κύριο μέλημα των κρατών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην κατεύθυνση αυτή η εκπαιδευτική κοινότητα είναι μία από τις κύριες ομάδες στόχους γιατί μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην αποτελεσματική διαχείριση των φυσικών καταστροφών.
Σκοπός της εργασίας είναι η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και
πληροφόρησης της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με τις φυσικές
καταστροφές στο πλαίσιο της τυπικής εκπαίδευσης.
Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, έγινε κατ' αρχήν αναζήτηση
της υπάρχουσας πληροφορίας που αφορά σε θέματα φυσικών καταστροφών
στα διδακτικά πακέτα του ωρολογίου προγράμματος της Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης και καταγραφή των καλών πρακτικών.
Διερευνήθηκε, μέσω ερωτηματολογίων, το επίπεδο επάρκειας και
αποτελεσματικότητας της εκπαιδευτικής αυτής προσέγγισης στις διάφορες
ομάδες στόχους της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Τέλος, διατυπώθηκαν προτάσεις και δημιουργήθηκαν φύλλα εργασίας για τη βελτιστοποίηση της εκπαιδευτικής προσέγγισης σε θέματα φυσικών καταστροφών στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Θετικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση, φυσικές καταστροφές, ευαισθητοποίηση, πληροφόρηση
Ευρετήριο:
Ναι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
5
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
39
Αριθμός σελίδων:
193
Αξιοποίηση της Τυπικής Εκπαίδευσης, για Ευαισθητοποίηση και Πληροφόρηση, σχετικά με τις Φυσικές Καταστροφές.pdf (4 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο