Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην Εκπαίδευση μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Διπλωματική Εργασία uoadl:2775501 92 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Ανάπτυξη Ανθρωπίνων Πόρων
Βιβλιοθήκη της Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-09-09
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Σίμου Ιωάννα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Αγγελική Βουδούρη, Καθηγήτρια, ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην Εκπαίδευση μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην Εκπαίδευση μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες
Περίληψη:
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει την χρησιμότητα της ψηφιακής τεχνολογίας και συγκεκριμένα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, στην εκπαίδευση παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Σε πρώτο επίπεδο, επιχειρείται η προσέγγιση της έννοιας των μαθησιακών δυσκολιών καθώς και οι προσπάθειες ένταξης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στη σχολική τάξη και παρουσιάζονται τα εκπαιδευτικά προγράμματα ένταξης σε κάποιες χαρακτηριστικές χώρες της Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας. Ακολούθως, παρουσιάζεται η χρησιμότητα των Τεχνολογιών Πληροφορικής στην Εκπαίδευση γενικά αλλά και συγκεκριμένα, στη μάθηση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ηλεκτρονικό παιχνίδι ως αποτελεσματικό και ευχάριστο μέσο διδασκαλίας. Σε δεύτερο επίπεδο, παρουσιάζονται δύο σχέδια διδασκαλίας με προτάσεις αξιοποίησης κάποιων ενδεικτικών ψηφιακών παιχνιδιών στη διδασκαλία.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
ηλεκτρονικά , παιχνίδια, εκπαίδευση, δυσκολίες, μάθηση
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
142
Αριθμός σελίδων:
185

Σίμου-Διπλωματική.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.