Girls' style and identity constitution within the school system

Διπλωματική Εργασία uoadl:2778146 305 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (ενιαίος μεταπτυχιακός τίτλος ειδίκευσης που χορηγείται από κοινού από το ΕΚΠΑ και το Πανεπιστήμιο Λονδίνου/2 τρίμηνα φοίτηση στο Πανεπιστήμιο Λονδίνου)
Βιβλιοθήκη της Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-07-10
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Βλάγκα Λυδία-Ευρώπη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
John Vorhaus, Professor of Moral and Educational Philosophy, UCL IOE
Πρωτότυπος Τίτλος:
Girls' style and identity constitution within the school system
Γλώσσες εργασίας:
Αγγλικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Το στυλ των κοριτσιών και η συγκρότηση της ταυτότητας τους μέσα στο σχολικό σύστημα
Περίληψη:
Στην παρούσα εργασία αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο τα κορίτσια διαπραγματεύονται το στυλ τους μέσα στο σχολικό σύστημα. Παρόλο που τα κορίτσια θεωρούνται, στην «κοινή γνώμη», ως παθητικά, μέσω της διαπραγμάτευσης του στυλ τους πετυχαίνουν την εμπρόθετη δράση και την υποκειμενοποίηση. Με συνεντεύξεις και συμμετοχική παρατήρηση δείχνω τη σημασία κάτι φαινομενικά ασήμαντου. Στα σχολεία υπάρχουν γραπτοί και άγραφοι κανόνες. Μερικά κορίτσια επιλέγουν να τους υπακούουν και κάποια άλλα να τους αγνοούν. Τι σημαίνει αυτό για την εμπρόθετη δράση τους; Μπορούν να συγκροτήσουν τους εαυτούς τους αν είναι μέρος της νόρμας ή αν είναι εκτός αυτής; Επιπλέον. Αναλύω το στυλ ως συγκροτησιακό παράγοντα στη δημιουργία ομάδων. Τα όμοια έλκονται και «διώχνουν» τα «διαφορετικά»; Τέλος, εξετάζω πώς τα κορίτσια πετυχαίνουν την αναγνώριση μέσω του στυλ και συγκροτούν τις υποκειμενικότητες τους.
Αυτή η έρευνα παρέχει μία φευγαλέα ματιά στις σχολικές καθημερινότητες των κοριτσιών, στο πώς ορίζουν τους εαυτούς τους και τους άλλους, στο πώς δημιουργούν ομάδες και όλα τα προαναφερθέντα πάντα σε αντιστοιχία με το στυλ.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Φιλοσοφία- Ψυχολογία
Λέξεις-κλειδιά:
κορίτσια, στυλ, σχολείο, εμπρόθετη δράση, υποκειμενικότητα, ταυτότητα
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Όχι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
28
Αριθμός σελίδων:
77
dissertation LYDIA EYROPI VLAGKA final.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο