Ανάλυση συναισθήματος σε reviews και δεδομένα του twitter. Οι περιπτώσεις του booking και της. Airbnb

Διπλωματική Εργασία uoadl:2779465 365 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Ψηφιακά Μέσα Επικοινωνίας και Περιβάλλοντα Αλληλεπίδρασης
Βιβλιοθήκη Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης - Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης - Τουρκικών Σπουδών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών - Κοινωνιολογίας
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-08-01
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Ιωάννου Θάλεια-Φερενίκη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Κωνσταντίνος Μουρλάς, Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Ανάλυση συναισθήματος σε reviews και δεδομένα του twitter. Οι περιπτώσεις του booking και της. Airbnb
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Sentiment analysis on reviews and twitter data. Case studies: Airbnb, Booking
Περίληψη:
Στόχος και βασικό αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας η οποία εντάσσεται σε ένα γενικότερο και μεγαλύτερο εγχείρημα είναι αρχικά η εξόρυξη δεδομένων, και στη συνέχεια να ποσοτικοποιήσει και να ταξινομήσει με έναν τρόπο τα υποκειμενικά συναισθήματα όπως αυτά αποτυπώνονται κυρίως σε κριτικές της πλατφόρμας Airbnb. Επίσης, η περιγραφή των τεχνολογιών και μεθοδολογιών εξόρυξης γνώμης (opinion mining) και ανάλυσης συναισθήματος (sentiment analysis) σε περιβάλλοντα κοινωνικής δικτύωσης, πιο συγκεκριμένα στο Twitter.
Θα προσπαθήσουμε να εξάγουμε συγκεκριμένα αποτελέσματα διερευνώντας τρόπους με τους οποίους οι έννοιες που περιγράφουμε βρίσκουν εφαρμογή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα του μάρκετινγκ. Θα μελετήσουμε κυρίως κατά πόσο επηρεάζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την προώθηση εμπορικού σήματος σε επιχειρήσεις όπως η Airbnb και το booking, κατόπιν θα εξετάσουμε λέξη προς λέξη κριτικές και tweets, αναλύoντας κάθε συνιστώσα και εξάγοντας το συνολικό sentiment σε μια ποσοτικοποιημένη μορφή.
Τέλος, θα γίνει μια σύγκριση ανάμεσα στις δύο εταιρίες(Airbnb & Booking) ώστε να βρεθεί ποια έχει τον μεγαλύτερο αριθμό αναφορών(mentions) στο Twitter κατά το διάστημα που μελετάει η παρούσα έρευνα. Μελετώντας το θεωρητικό πλαίσιο και με την μέθοδο της χρήσης λεξικού θα δημιουργηθεί το κατάλληλο πρόγραμμα ώστε να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε τα δεδομένα και να εξάγουμε τα αποτελέσματα που επιχειρεί η έρευνά μας.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λοιπές θεματικές κατηγορίες:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Ανάλυση συναισθήματος, Εξόρυξη γνώμης, Twitter, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Λεξικό Συναισθήματος, Reviews, Μηχανική Μάθηση, Ανάλυση Άποψης, Κατηγοριοποίηση Βασισμένη στην Άποψη, Ανάλυση Άποψης Βασισμένη σε Χαρακτηριστικά, Airbnb, Βooking
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
64
Αριθμός σελίδων:
101
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

pergamos.pdf
2 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.