Μάθηση και διδασκαλία στα ποσοστά

Διπλωματική Εργασία uoadl:2812915 309 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Μαθηματικών και Πληροφορικής
Βιβλιοθήκη Σχολής Επιστημών της Αγωγής
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-10-24
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Μπογιατζόγλου Αικατερίνη
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Ανδρονίκη Μπούφη, καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Αγγελική Βουδούρη, καθηγήτρια ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Γεώργιος Μπαραλής, αναπληρωτής καθηγητής ΠΤΔΕ, ΕΚΠΑ
Πρωτότυπος Τίτλος:
Μάθηση και διδασκαλία στα ποσοστά
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Μάθηση και διδασκαλία στα ποσοστά
Περίληψη:
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η εκπαίδευση μιας μελλοντικής δασκάλας μέσα από την πραγματοποίηση και την κριτική μελέτη μιας σειράς διδασκαλιών με συγκεκριμένη δομή (εισαγωγή, διερεύνηση και συζήτηση). Η τριμερής αυτή οργάνωση του μαθήματος σε συνδυασμό με τη χρήση του εργαλείου της διπλής αριθμογραμμής, τα προβλήματα και τις συζητήσεις δημιουργεί ένα πλαίσιο που στηρίζει τη σκέψη των μαθητών μέσα στο κοινωνικό πλαίσιο της τάξης. Οι διδασκαλίες πραγματοποιήθηκαν στην περιοχή των ποσοστών σε μια τάξη Στ’ δημοτικού. Η ανάλυση πριν, κατά τη διάρκεια και στο τέλος των μαθημάτων, αλλά και ο αναστοχασμός όλων των προαπαιτούμενων ενεργειών αποτυπώνουν τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ένας εκπαιδευόμενος δάσκαλος και τις πρακτικές που χρειάζεται να κατανοήσει ώστε να τοποθετήσει τη σκέψη των μαθητών του στο επίκεντρο της διδασκαλίας του. Τέλος, μέσα από αυτές τις διδασκαλίες παρουσιάζεται και η εξέλιξη των μαθητών που προσπαθούν να κατανοήσουν με τις δικές τους δυνάμεις σημαντικά μαθηματικά νοήματα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά:
εισαγωγή, διερεύνηση, συζήτηση, ποσοστά, διπλή αριθμογραμμή
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
12
Αριθμός σελίδων:
70
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΜΠΟΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ.pdf (1 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο