Δημιουργοί Περιεχομένου – Influencers : Η επίδραση που ασκούν στην αγοραστική απόφαση των καταναλωτών και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις των προϊόντων που προωθούν μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Διπλωματική Εργασία uoadl:2818752 395 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Οικονομικά, Διοικητικά και Πληροφοριακά Συστήματα Επιχειρήσεων
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-06
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Σάκκουλα Χριστίνα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Βασίλειος Λαζάρου, Λέκτορας και εξωτερικός συνεργάτης του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρωτότυπος Τίτλος:
Δημιουργοί Περιεχομένου – Influencers : Η επίδραση που ασκούν στην αγοραστική απόφαση των καταναλωτών και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις των προϊόντων που προωθούν μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Δημιουργοί Περιεχομένου – Influencers Η επίδραση που ασκούν στην αγοραστική απόφαση των καταναλωτών και κατ’ επέκταση στις πωλήσεις των προϊόντων που προωθούν μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
Περίληψη:
Η εποχή που διανύουμε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως εποχή «επανάσταση» του διαδικτύου. Η διάχυση της πληροφορίας είναι γρήγορη και διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ροή των εξελίξεων των επιστημονικών κλάδων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς εισβάλλοντας στις ζωές των ανθρώπων και τον χώρο των επιχειρήσεων, αποτελώντας ένα σύγχρονο αντικείμενο μελέτης όλων των επιστημονικών πεδίων, κυρίως των πληροφοριακών συστημάτων, της οικονομίας και του μάρκετινγκ.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – social media – έχει ως αποτέλεσμα την αποστροφή του κόσμου από τις συνήθειες του παρελθόντος, οικειοποιώντας νέες που ταράζουν τα νερά των εταιρειών ως προς τον τρόπο διαφήμισής και προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Στο δημιουργούμενο αυτό χάσμα μια νέα πηγή εμπνεόμενου δημιουργικού περιεχομένου κάνει την εμφάνισή της εκμεταλλευόμενη τις διαδικτυακές πλατφόρμες. Blogs, microblogging και vlogging αποτέλεσαν τα μέσα έκφρασης των απόψεων, των ιδεών, της δημιουργία και των προσωπικοτήτων ατόμων νέων, με φιλοδοξίες και δημιουργικότητα που δεν φαντάζονταν την απήχηση που θα έβρισκαν μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Η μεταπήδηση από τα παραδοσιακά μέσα ψυχαγωγίας στα νέα ήταν γρήγορη και το φαινόμενο αυτό πήρε μεγάλες διαστάσεις. Οι νέοι δημιουργοί περιεχομένου απέκτησαν τον τίτλο των Influencers και η δημιουργικότητά τους αποτέλεσε νέες οδούς τόσο έκφρασης και επικοινωνίας όσο διαφήμισης και αγοραστικής δύναμης.
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την ικανότητα των δημιουργών περιεχομένου -Influencers- μέσων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπου δραστηριοποιούνται να επηρεάζουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών επιδρώντας παράλληλα αυξητικά στις πωλήσεις των προϊόντων που προωθούν. Σκοπός του έργου αυτού είναι να αναδείξει τις αλλαγές που οι δημιουργοί περιεχομένου έχουν επιφέρει σε κοινωνικό, τεχνολογικό και οικονομικό επίπεδο με έμφαση στο WoM, τον εναλλακτικό τρόπο διαφήμισης και την παρουσία των επιχειρήσεων μέσα σε αυτό το δρώμενο.
Αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρέασαν την καταναλωτική συμπεριφορά, το φαινόμενο των δημιουργών περιεχομένου ήρθε για να επιφέρει ακόμη μεγαλύτερες αλλαγές όχι μόνο στην αγοραστική απόφαση των καταναλωτών και τις πωλήσεις των προϊόντων αλλά και στις συνήθειες των ατόμων σήμερα.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Τεχνολογία – Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά:
Δημιουργοί Περιεχομένου – Influencers, Influential Marketing, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Social Media, WoM
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
36
Αριθμός σελίδων:
120
Σάκκουλα Χριστίνα _ Δημιουργοί Περιεχομένου – Influencers.pdf (3 MB) Άνοιγμα σε νέο παράθυρο

 


Ερευνητικό κομμάτι_Σάκκουλα Χριστίνα.rar
29 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο.