Στρατηγική της ELEPOD (Ελληνικός Επαγγελματικός Οδηγός): μελέτη περίπτωσης

Διπλωματική Εργασία uoadl:2820376 447 Αναγνώσεις

Μονάδα:
Κατεύθυνση Στρατηγικού Μάνατζμεντ
Βιβλιοθήκη Τμήματος Οικονομικών Επιστημών και Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών
Ημερομηνία κατάθεσης:
2018-11-25
Έτος εκπόνησης:
2018
Συγγραφέας:
Κοτρώτσιου Σταυρούλα
Στοιχεία επιβλεπόντων καθηγητών:
Πιτέλης Χρήστος, Καθηγητής του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του ΕΚΠΑ.
Πρωτότυπος Τίτλος:
Στρατηγική της ELEPOD (Ελληνικός Επαγγελματικός Οδηγός): μελέτη περίπτωσης
Γλώσσες εργασίας:
Ελληνικά
Μεταφρασμένος τίτλος:
Στρατηγική της ELEPOD (Ελληνικός Επαγγελματικός Οδηγός): Μελέτη Περίπτωσης
Περίληψη:
Περίληψη


Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να αναδείξει τις νέες επιχειρηματικές προσπάθειες, στο πλαίσιο ενός συνεχούς μεταβαλλόμενου οικονομικού περιβάλλοντος, ιδιαίτερα λόγω της κρίσης, χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα τη «Στρατηγική της Elepod» (Ελληνικός Επαγγελματικός Οδηγός). Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο θα εστιάσουμε στην έννοια της επιχείρησης επιχειρώντας να αναλύσουμε το εσωτερικό περιβάλλον της (οικονομικούς, φυσικούς, ανθρώπινους και τεχνολογικούς πόρους) και το εξωτερικό άμεσο και έμμεσο, αναδεικνύοντας τους παράγοντες, οι οποίοι επηρεάζουν καταλυτικά στη διαμόρφωση του ( πολιτικούς, νομικούς, οικονομικούς, κοινωνικούς, τεχνολογικούς). Στο δεύτερο κεφάλαιο θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε την έννοια αλλά και τη σπουδαιότητα της στρατηγικής. Μέσα από την ανάλυση των ειδών της στρατηγικής ανάπτυξης των επιχειρήσεων θα παρουσιάσουμε τα οφέλη, τα οποία μπορεί να αποκομίσουν και τους κινδύνους αντίστοιχα που ελλοχεύουν. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αποσαφηνίσουμε την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, τον καθοριστικό ρόλο τον οποίο έχει για μια εταιρεία και φυσικά ποιοι παράγοντες είναι καταλυτικοί για την επιτυχία του αλλά και την αποτυχία, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε. Έχοντας ήδη παρουσιάσει το εξωτερικό περιβάλλον των επιχειρήσεων και τους παράγοντες οι οποίοι το επηρεάζουν, θα εστιάσουμε τη προσοχή μας στο τέταρτο κεφάλαιο στην ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος, καθώς συμβάλλει καθοριστικά στη διαμόρφωση και στην υιοθέτηση της κατάλληλης στρατηγικής μέσα από το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter. Παράλληλα χρησιμοποιώντας την ανάλυση SWOT θα αναφερθούμε τόσο στις δυνάμεις και στις αδυναμίες του εσωτερικού περιβάλλοντος αλλά και στις ευκαιρίες και απειλές του εξωτερικού. Στο πέμπτο κεφάλαιο εν κατακλείδι θα παρουσιάσουμε συνοπτικά το digital advertising και τη σημασία του ρόλου του για τον κόσμο των επιχειρήσεων. Η έρευνα εστιάζει την προσοχή της στην περίπτωση της Elepod (Ελληνικός Επαγγελματικός Οδηγός) μιας νεοσύστατης εταιρείας στο χώρο. Συμπερασματικά θα αναφερθούμε στις δυσκολίες με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο κόσμος των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται μολονότι τις αντίξοες συνθήκες.
Κύρια θεματική κατηγορία:
Κοινωνικές, Πολιτικές και Οικονομικές επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά:
Στρατηγική της Elepod, Μελέτη περίπτωση της Elepod, Στρατηγική Ανάπτυξη της Elepod
Ευρετήριο:
Όχι
Αρ. σελίδων ευρετηρίου:
0
Εικονογραφημένη:
Ναι
Αρ. βιβλιογραφικών αναφορών:
36
Αριθμός σελίδων:
62
Αρχείο:
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΟΤΡΩΤΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ 162034.pdf
1 MB
Δεν επιτρέπεται η πρόσβαση στο αρχείο. H πρόσβαση επιτρέπεται μόνο εντός του δικτύου του ΕΚΠΑ.